سینماها

تصویری متفاوت از تام هنکس دیده شد

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم جدید تام هنکس با عنوان «مردی به نام اوتو» از آغاز سال نو راهی سینماها شد و در نمایش ویژه‌اش ۷۵ هزار دلار فروخت.

فیلم «مردی به نام اوتو»‌ اولین مرحله از اکران ۳ مرحله‌ای خود را آغاز کرد و با نمایش ویژه در ۴ سینمای لس‌آنجلس و نیویورک راهی سینماها شد. این فیلم در ۳ روز آخر هفته ۶۰ هزار دلار فروخت که میانگین آن ۱۵ هزار دلار برای هر سینما می‌شود. برای ۴ روز تعطیلات آخر هفته پیش‌بینی فروش برای آن، ۷۵ هزار دلار است.

این فیلم که بازسازی یک فیلم سوئدی به همین نام است با اقتباس از یک کتاب پرفروش ساخته شده و اکران رسمی‌اش از ۱۳ ژانویه شروع می‌شود.

رمان پرفروش فردریک بکمن نویسنده سوئدی که سال ۲۰۱۲ منتشر شده به نام «مردی به نام اووه» منبع ساخت این فیلم است و داستان درباره مردی بداخم و سخت‌گیر است که همسرش را از دست داده و فکر می‌کند محله‌اش باید به قوانین سرسختانه وی پایبند باشند. وی با همه چیز مشکل دارد از بچه‌ها گرفته تا گربه محله. درست زمانی که اوتو می‌خواهد زندگی‌ را رها کند، یک همسایه جدید که ایرانی است وارد محله می‌شود و دوستی جدیدی با همسایگانش شکل می‌گیرد که موجب تغییر در رفتارها و دیدگاه‌های وی می‌شود.

این فیلم را مارک فورستر کارگردانی کرده و دیوید مگی نویسنده نامزد اسکار «زندگی پی» و «مری پاپینز بازمی‌گردد» فیلمنامه آن را نوشته است.

اقتباس سوئدی از این کتاب مشهور به کارگردانی هانس هولم در سال ۲۰۱۵ که از سوی سوئد به اسکار بین‌المللی معرفی شد، نامزد ۲ اسکار و به پرفروش‌ترین فیلم خارجی زبان آمریکا در سال ۲۰۱۶ بدل شده بود.

در نسخه جدید نام اووه به اوتو تغییر کرده و تام هنکس در نقش این شخصیت ظاهر شده است. ریچل کلر و مانوئل گارسیا-رالفو دیگر بازیگران فیلم هستند.

مارک فورستر ساخت فیلم‌هایی چون «جنگ جهانی زد» و «در جستجوی نورلند»‌ را در کارنامه دارد.

سونی امتیاز پخش جهانی این فیلم را از کمپانی سی‌ای‌ای میدیا فایننس و اس‌تی‌اکس با قراردادی ۶۰ میلیون دلاری در بازار فیلم اروپا خرید.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند