ساخت

خداحافظی ناگهانی سریال «۱۸۹۹» با بیننده‌ها

به گزارش ردکارپت فیلم: ایسنا نوشت:کمپانی نتفلیکس از توقف ساخت سریال «۱۹۸۹» خبر داد و اعلام کرد این سریال فصل دوم نخواهد داشت.

«بارن بو اودار» یکی از سازندگان این سریال در صفحه اجتماعی خود نوشت: «با قلبی اندوهگین باید به شما بگوییم که سریال «۱۸۹۹» تمدید نخواهد شد. ما دوست داشتیم این سفر باورنکردنی را با فصل دوم و سوم به پایان برسانیم، همانطور که در سریال «تاریک» انجام دادیم. اما گاهی اوقات همه چیز آنطور که شما برنامه ریزی کرده‌اید پیش نمی رود. این زندگی است.»

«می‌دانیم که این امر میلیون ها طرفدار را ناامید خواهد کرد. اما ما می خواهیم از صمیم قلب از شما تشکر کنیم که بخشی از این ماجراجویی شگفت انگیز بودید.»

کمپانی نتفلیکس هنوز واکنشی به توقف ساخت این سریال نداشته است.

سریال «۱۸۹۹» که داستان گروهی از مهاجران در کشتی را دنبال می‌کرد که با مجموعه‌ای از رویدادهای مرموز روبه رو می‌شدند، در ۱۷ نوامبر ۲۰۲۲ از سوی سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس عرضه شد. در هفته اول عرضه، این محصول بین‌المللی در رتبه ۱۰ جدول برتر نتفلیکس قرار گرفت و تنها دو رتبه با فصل پنجم سریال «تاج» فاصله داشت. این سریال در طول مدت ۴ روز، حدود ۷۹.۲۷ میلیون ساعت بیننده به دست آورد.

این سریال به‌عنوان دنباله‌ای بر سریال قبلی «تاریک» (Dark) شناخته می‌شد که به عنوان یک سریال بین‌المللی برجسته برای نتفلیکس، نخستین قسمت‌های آن در سال ۲۰۱۷ عرضه شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند