برف

جزییات جدید از سانحه رخ داده برای بازیگر سینما

به گزارش ردکارپت فیلم: سانحه‌ای که برای جرمی رنر رخ داد هنگامی بود که وی داشت به یکی از اعضای خانواده‌اش کمک می‌کرد تا اتومبیلش را از برف درآورد و راه باز شود.

کلانتر شهر واشو دیروز سه‌شنبه گفت جرمی رنر در حالی که مشغول کمک به یکی از اعضای خانواده‌اش بود که ماشینش در برف گیر کرده بود، و هنگام روبیدن برف دچار سانحه شد.

در نشستی خبری اعلام شد اتومبیل جرمی رنر که یکی از اعضای خانواده خودش راننده‌اش بود در برف گیر کرد و این بازیگر برای کمک به حرکت اتومبیل به سراغ ماشین برف‌روبی رفت که بیش از ۷۰۰ کیلوگرم وزن دارد و توانست اتومبیل را بکسل کند و از برف بیرون بیاورد و وقتی از این ماشین پیاده می‌شد دوباره ماشین برف‌روبی شروع به حرکت کرد و در حالی که رنر سعی می‌کرد خود را به داخل کابین بکشد، زیر ماشین رفت و در نهایت این ماشین عظیم در برابر برف زیادی که جلویش بود متوقف شد.

کلانتر تاکید کرد که این تنها یک تصادف متاثرکننده بود و عمدی در کار نبود. وی افزود در زمان وقوع حادثه یک متر برف تازه روی زمین نشسته بود و بسیاری از خودروها در جاده رها شده بودند و مسیر را مسدود کرده بودند و به همین دلیل رسیدن به محل سانحه سخت شده بود.

رنر در عین حال دیروز یک سلفی در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت از سخنان محبت‌آمیز همه‌تان متشکرم. الان وضعم درست نیست تا بتوانم تایپ کنم و جواب محبت‌هایتان را بدهم.

در این سانحه ضربه شدیدی به قفسه سینه رنر وارد شد و با شکستگی استخوان هم روبه رو شد. روز دوشنبه ۲ عمل جراحی روی او انجام شد و پزشکان اعلام کردند گرچه وی خون زیادی از دست داده اما وضعیتی باثبات دارد.

وی پس از سانحه به بیمارستانی در همان منطقه منتقل شده بود.

۲ هفته پیش از این حادثه رنر عکسی از خود در اینستاگرام منتشر کرده بود که در حال راندن این ماشین برف روب بود.

جرمی رنر بازیگر دنیای سینمایی مارول است و در فیلم‌هایی مانند «انتقام‌جویان»، «انتقام‌جویان: پایان بازی»، «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و «ثور» بازی کرده است. او در فیلم‌های اکشن «ماموریت غیرممکن» و «بورن» هم بازی کرده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند