پرونده

« ۸۷ متر» برای همیشه با آنتن وداع کرد

به گزارش ردکارپت فیلم: درباره سرنوشت سریال جدیدکیانوش عیاری هیچ توضیحی از سوی مدیران سازمان داده نشده اما شواهد و شنیده های خبرنگار ما حاکی از آن است که پرونده سریال آخر سازنده سریال پربیننده «روزگار قریب» برای همیشه بسته شده

بر اساس شواهد باید از خیر تماشای سریال «۸۷ متر» ساخته کیانوش عیاری بگذریم.

به گزارش همشهری آنلاین، سریالی که تولید ۴ سال طول کشید؛ با پایان ساختش از سال ۹۹ و حتی با تغییر ریاست رسانه ملی هم تصمیمی برای نمایش آن گرفته نشده است.

«۸۷ متر» قرار بود مرداد ۱۴۰۰ روی آنتن برود و حتی تیزرهای آن از شبکه اول روی آنتن رفت؛ اما مدتی بعد مشخص شد که مدیران تصمیمی برای نمایش این سریال ندارند. با این اوصاف به نظر می رسد این سریال هم مانند دیگر سریال های ساخته شده در آرشیو سازمان بماند. درباره سریال جدید عیاری هیچ توضیحی از سوی مدیران سازمان داده نشده است. با توجه به عدم پخش این سریال؛ به نظر می رسد سریال جدید کیانوش عیاری پرونده اش بسته شده باشد. کارگردانی که در این سال های اخیر در اکران و پخش فیلم ها و سریال هاش ناکام بوده. البته عیاری بعد از ناکامی در اکران «خانه پدری» و «کاناپه» قرار است برای جشنواره فیلم فجر امسال فیلم سینمایی «ویلای ساحلی» را داشته باشد.

در خلاصه داستان سریال “۸۷ متر” آمده است که به اختلاف و درگیری دو خانواده خلیلی و پوردورانی بر سر مالکیت یک منزل برمی‌گردد. علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند. اما روز اسباب‌کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است.

محسن به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردورانی‌ها به خانه رسیده‌اند و وسایل‌شان را در خانه گذاشته‌اند اما با رسیدن خانواده پوردورانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود.

علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، زنده‌یاد حسین محب اهری، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، سونیا سنجری، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی و سعید پیردوست از بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند