چهارسو

اجرای چهار نمایش در مجموعه تئاتر شهر به پایان رسید

به گزارش ردکارپت فیلم: اجرای چهار اثر نمایشی به صحنه رفته در تالارهای چهارسو، قشقایی و سایه تئاتر شهر چهارشنبه ۲۸ دی با قدردانی سید محمد جواد طاهری رئیس این مجموعه از کارگردانان و اعضای گروه اجرایی به پایان رسید.

چهار نمایش به صحنه رفته در تالارهای چهارسو، قشقایی و سایه تئاتر شهر شامگاه روز چهارشنبه بیست و هشتم دی ماه با قدردانی سید محمد جواد طاهری رئیس مجموعه از کارگردانان و اعضای گروه اجرایی این آثار، به اجرای خود پایان دادند.

نمایش «بهرام به روایت هفت پیکر» به نویسندگی و کارگردانی حامد شیخی در تالار چهارسو، نمایش «خانه برنارداآلبا» به نویسندگی فدریکوگارسیا لورکا، کارگردانی آرش امیری در تالار چهارسو، نمایش «کِه؟» به نویسندگی، کارگردانی بهمن علاقبندان در تالار سایه و نمایش «عقاب» به نویسندگی و کارگردانی ناصر آویژه در تالار قشقایی از جمله آثاری بودند که طی روزهای گذشته در مجموعه تئاتر شهر از مخاطبان میزبانی کردند.

نمایش «پیرننا» به نویسندگی علیرضا سعیدی کیاسری و کارگردانی اکبر قهرمانی تا روز جمعه ۳۰ دی در کارگاه نمایش تئاتر شهر به اجرای خود ادامه می دهد.

تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر از روز شنبه اول بهمن میزبان آثار نمایشی به صحنه رفته در چارچوب جشنواره بین المللی تئاتر فجر خواهند بود.

چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از روز یکم تا یازدهم بهمن سال جاری توسط اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دبیری کوروش زارعی میزبان مخاطبان تئاتر است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند