فجر

«ژیمناستیک تکه‌پاره‌ها» وارد تئاتر مولوی شد

به گزارش ردکارپت فیلم: مدیر مرکز تئاتر مولوی از اجرای ۲ اثر نمایشی با پایان جشنواره تئاتر فجر در این مرکز و همچنین برگزاری اولین جلسه نمایش فیلم‌تئاتر از اسفند خبر داد.

امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره برنامه‌های اجرایی این مرکز با پایان چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر،  گفت: با اتمام چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که طبیعتاً مرکز تئاتر مولوی هم به عنوان یکی از میزبان‌های اصلی جشنواره حضور داشت، اجراهای خود را آغاز کردیم. در این راستا نمایش «توریست» به نویسندگی غزاله چیذری و کارگردانی ابوالفضل کریم‌زاده نائینی که پیش از جشنواره نیز در سالن کوچک مولوی روی صحنه رفته بود، به دلیل استقبال مخاطبان تا پایان بهمن به اجرای خود ادامه می‌دهد. در این نمایش که ساعت ۱۹:۳۰ به صحنه می‌رود، سیدمسلم حجتی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی ادامه داد: از ۱۷ بهمن نیز نمایش «ژیمناستیک تکه‌پاره‌ها» به نویسندگی و کارگردانی میثم مظفری که از تولیدات دانشگاه تربیت مدرس است، ساعت ۱۸ در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه رفت. این نمایش با حضور علی سیروسیان، گندم شهریاری، آرش رستم‌بیگی، مرتضی عبدالملکی، غزاله نیّر، دلارام یوسفی تا ۱۰ اسفند به اجرای خود ادامه می‌دهد.

حریری یادآور شد: بعد از پایان اجرای این ۲ اثر نمایشی، مرکز تئاتر مولوی به استقبال نمایش‌های پایانی خود در سال ۱۴۰۱ می‌رود.

مدیر مرکز تئاتر مولوی در پایان سخنان خود درباره برنامه نمایش فیلم‌تئاترها در این مرکز، تأکید کرد: در اسفند سال جاری اولین جلسه نمایش فیلم‌تئاتر را برگزار و به زودی لیست فیلم‌های مدنظر برای نمایش را منتشر می‌کنیم. این برنامه شامل نمایش فیلم‌تئاترهای آثار برگزیده داخلی و خارجی به صورت ۲ هفته یک بار برگزار خواهد شد. قصد داریم در کنار نمایش فیلم‌تئاتر، نشست‌های پژوهشی و آموزشی نیز داشته باشیم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند