جدید

کمدی عاشقانه «عروسی شات‌گان» فیلم جدید «جنیفر لوپز» اکران می‌شود

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم جدید “جنیفر لوپز ” در کنار “جاش دوهامل” قرار است اکران شود.

فلیم جدید “جنیفر لوپز” با عنوان “عروسی شات‌گان” یک کمدی عاشقانه و اکشن است که در کنار “جاش دوهامل” ایفای نقش می‌کند.

فیلم “عروسی شات‌گان” به کارگردانی جیسون مور است. وی برای کارگردانی در فیلم‌های کمدی همچون ” آوازخوان حرفه‌ای” و فیلم “خواهران ” شناخته شده است. نویسندگی این اثر به عهده‌ی “مارک همر” بوده است.

در خلاصه داستان چنین آمده است: این فیلم در مورد یک زوج است که خواهان عروسی متفاوتی در جزیره‌ای در فیلیپین هستند؛ اما توسط یک گروه مسلح اسیر می‌شوند. دارسی و تام خانواده‌های دوست داشتنی و لجباز خود را جمع می‌کنند تا در یک مکان زیبا ازدواج کنند؛ در حالی که این زوج نسبت به ازدواج دلسرد شده‌اند. در این فیلم ترتیبی داده می‌شود تا مهمانان اسیر شوند، وقتی مهمانان توسط گروگان‌ها اسیر می‌شوند؛ این زوج باید اختلافات خود را کنار بگذارند تا زندگی سایرین را نجات دهند.

“جنیفر لوپز” نقش عروسی به نام دارسی را دارد که قرار است بهترین مراسم ازدواج زندگی‌اش را داشته باشد.

وی سابقه بازی در فیلم‌های عاشقانه و کمدی را داشته است که می‌توان به فیلم “خدمتکاری در منهتن” اشاره کرد. همچین فیلم جذاب “آناکوندا” را در کارنامه‌ی خود دارد.

در مقابل “جنیفر لوپز” در فیلم “عروسی شات‌گان”، “جاش دوهامل” نقش دامادی به نام تام را بازی می‌کند. این بازیگر بیشتر برای حضور در مجموعه فیلم‌های “تبدیل شوندگان ” شناخته شده است. سابقه‌ی بازی در فیلم‌های عاشقانه و کمدی “هنگامی که در رم” و “زندگی آن طور که می‌شناسیم‌اش” را در کارنامه‌اش دارد.

کمدی عاشقانه  «عروسی شات‌گان» فیلم جدید «جنیفر لوپز» اکران می‌شود

فیلم “عروسی شات‌گان” در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۲۲ توسط کمپانی لاینزگیت روی پرده‌ی سینماها اکران شود؛ اما در نهایت، حقوق پخش این فیلم را کمپانی آمازون به دست آورد. این فیلم قرار بود که در تاریخ ۲۷ ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی روی سرویس آنلاین آمازون پرایم عرضه شود؛ اما هنوز خبری از پخش آن نشده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند