عرضه

این فیلم را بعد از ۶ سال توقیف ببینید

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم سینمایی «آشغال‌های دوست‌ داشتنی» به کارگردانی محسن امیریوسفی در شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

 فیلم سینمایی آشغال‌های دوست‌داشتنی ساخته محسن امیریوسفی، توسط شبکه نمایش خانگی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

آشغال‌های دوست‌داشتنی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن امیریوسفی، محصول سال ۱۳۹۱ است و در آن ستارگانی همچون شیرین یزدان‌بخش، شهاب حسینی، هدیه تهرانی، اکبر عبدی، صابر ابر، حبیب رضایی، نگار جواهریان، میر طاهر مظلومی و هوشنگ قوانلو هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم آشغال‌های دوست‌داشتنی داستان گفت‌وگوی خیالی منیرخانم با چهار قاب عکس است. این عکس‌ها متعلق به همسر و سه پسر اوست که او را به دلایل مختلف ترک کرده‌اند. منیر خانم از بیم دستگیر شدن، نگرانی‌هایش را با آنها در میان می‌گذارد.

آشغال‌های دوست‌داشتنی که در آن به اتفاقات سال ۸۸ اشاره می‌شد، نزدیک به ۶ سال توقیف بود. سرانجام این فیلم در اواخر سال ۱۳۹۷ با دریافت پروانه نمایش روی پرده رفت و با وجود اکران نه‌چندان گسترده، توانست بیش از ۳۰۰ هزار تماشاگر را به سالن‌های سینما بکشاند. این فیلم در هفته اول نمایش بیش از یک میلیارد تومان فروش داشت. به نظر می‌رسد استقبال مخاطبان به دلیل مضمون و نوآوری‌هایی که در فیلمبرداری و جلوه‌های ویژه آن استفاده شده بود، نیز است.

محسن امیریوسفی در سال ۱۳۹۸ در بیست و یکمین جشن سینمای ایران برنده تندیس بهترین فیلمنامه برای فیلم سینمایی آشغال‌های دوست داشتنی شد. امیریوسفی سه فیلم بلند سینمایی در کارنامه خود دارد که هر سه فیلم در ساختار و محتوا دارای نوآوری هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند