جنگ

پرونده «فجر» با داستان یک «سینما»‌ بسته می‌شود

به گزارش ردکارپت فیلم:محمدعلی باشه آهنگر تلاش گروهی برای راه‌اندازی« سینما متروپل» در دل جنگ را در فیلم تازه خود روایت کرده است.

امروز جمعه ۲۱ بهمن ماه همزمان با دهمین و آخرین روز از برگزاری چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، ۲ فیلم سینمایی «آنها مرا دوست داشتند» و «سینما متروپل» روی پرده سینما می‌رود و در سانس پایانی نیز قرار است، مجتبی امینی دبیر این دوره از جشنواره در حضور اهالی رسانه و مطبوعات اسامی نامزدهای جشنواره چهل و یکم را اعلام می‌کند.

چالش‌های بیماری یک کودک

محمدرضا رحمانی بعد از ساخت ۵ فیلم سینمایی، امروز قرار است به عنوان کارگردان فیلم «آن‌ها مرا دوست داشتند» در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد. کارگردان در این فیلم سینمایی سعی دارد تا روابط انسانی در جامعه امروز را به تصویر کشد و در خط داستانی که برای «آن‌ها مرا دوست داشتند» منتشر شده آمده است: یک زوج به‌دلیل مریضی کودک خود با چالشی مواجه می‌شوند.

از جمله بازیگران این پروژه سینمایی می‌توان به امیرحسین آرمان، مهسا اسماعیلی، شهرام قائدی، نسیم ادبی، علی صالحی، هادی تسلیمی، شیلان مدنی، ایرج رحمانی و با هنرمندی امیر جعفری، لیلا بلوکات اشاره کرد.

 

این فیلم سینمایی ساعت ۱۳ برای اهالی رسانه به نمایش گذاشته می‌شود.

احیای یک سینما در سایه جنگ

ساعت ۱۶ نیز فیلم سینمایی «سینما متروپل» به‌عنوان آخرین فیلم در این دوره از جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود. محمدعلی باشه آهنگر یکی از کارگردانان شناخته شده سینمای ایران به شمار می‌رود که امسال در چهل و یکمین دوره از جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

جدیدترین ساخته این کارگردان با نام «سینما متروپل» قرار است امروز برای اصحاب رسانه به نمایش گذاشته شود.

راه اندازی سینمای متروکه متروپل آبادان در دل جنگ و محاصره شهر ماجرایی است که باشه آهنگر آن را جلوی دوربین برده است.

در این فیلم مجتبی پیرزاده، رضا کیانیان، هومن برق نورد، مهتاب نصیرپور، پریوش نظریه، نوشین مسعودیان، حسین باشه آهنگر، شهاب عسگری، فرید قبادی حضور دارند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند