فیلمبرداری

«ایما» روی میز تدوین

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلمبرداری فیلم کوتاه «ایما» به کارگردانی بهادر زمانی به پایان رسید.

فیلم کوتاه «ایما» به کارگردانی بهادر زمانی و تهیه‌کنندگی مشترک فریما خلیلی و بهادر زمانی و نویسندگی بابک پورعابدینی، با اتمام کار بازیگران و پایان فیلمبرداری، روی میز تدوین قرار گرفت.
بهادر زمانی پیش از این به عنوان بازیگر در سینمای ایران معرفی شده و اکثرا او را با بازی در نقش حضرت عباس(ع) فیلم «رستاخیز» احمدرضا درویش می‌شناسند. او دانش‌آموخته کارگردانی سینما زیر نظر اساتیدی چون کامبوزیا پرتوی و محمد علی سجادی است که به تازگی اولین فیلم بلند خود با عنوان «برکه خاموش» را ساخته است.
فیلم کوتاه «ایما» تازه‌ترین اثر اوست که با پرداختن به آیین و رسوم کهن اقوام، تلاش دارد تا مضمونی انسانی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.
ماندانا مختاری و سبحان صفامنش بازیگران این اثر هستند که در شرایط نامساعد آب و هوایی منطقه کوهستانی فیروزکوه به ایفای نقش در مقابل دوربین مهدی افشار پرداختند.
از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: راشد حسینی(سرمایه‌گذار)، مهدی افشار(مدیر فیلمبرداری)، علی نجفی(تدوین)، حامد صمدزاده(مدیر صدابرداری)، ندا محسنی(طراحی و ترکیب صدا)، کوثر حیدری(اصلاح رنگ و نور)، کوشنا شاهرخی(طراح صحنه و لباس)، مصطفا عباسی(مدیر تولید)، علیرضا افراز (برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان)، افشین غیاثی(بازیگردان)، نیلوفر مرسل‌وند(گریم)، سهیلا میرزاخانی(منشی صحنه)، حسین صادقی(دستیار اول فیلمبردار)، علیرضا واحدی، مهدی نجفی، رضا رجبی(گروه فیلمبرداری)، محمدسجاد آقاجانی(مدیر صحنه) و حامد قریب(مشاور رسانه‌ای) اشاره کرد.
فیلم کوتاه «ایما» یکی از تولیدات کمپانی بین‌المللی Raw بوده که چندی است فعالیت خود را در عرصه تولید فیلم، تئاتر و پخش بین‌الملل این آثار آغاز کرده است. فیلم‌های کوتاه «درخت سفید»، «اشانتیون»، «دال‌لی»، «فیلم بد»، «محسن براتی» و تئاتر «چهلمین مرد یا بیست و هشتمین زن» از جمله آثاری هستند که تاکنون در این کمپانی هنری تولید شده‌اند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند