بیمارستان

منتقد باسابقه تئاتر در بیمارستان بستری است

به گزارش ردکارپت فیلم: رضا آشفته منتقد و مترجم تئاتر که این روزها در بیمارستان بستری شده است درباره وضعیت درمانی خود توضیحاتی ارائه داد.

رضا آشفته نویسنده، منتقد، مترجم و فعال رسانه‌ای که این روزها به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده است درباره روند درمانش  گفت: من از چهارشنبه هفته گذشته به دلیل پایین آمدن هموگلوبین خونم که به دنبال خود تنگی نفس و کم شدن اکسیژن خون را به همراه داشت در بیمارستان لولاگر بستری شده‌ام.

وی ادامه داد: متاسفانه طی جشنواره تئاتر فجر ناخواسته با آب جوش پایم سوخت و از آنجا که مبتلا به دیابت هستم با وجودی که در طول این مدت آنتی بیوتیک مصرف می‌کردم اما این زخم مزمن شد و به دلیل مصرف چرک خشک‌کن، اکسیژن خونم پایین آمده است. در حال حاضر مراحل درمانم در حال انجام است و دارو دریافت می‌کنم. متاسفانه به دلیل دیابت مشکل تاری دید و نارسایی کلیه هم دارم و میزان کراتین خونم هم بالا است.

این منتقد در پایان درباره وضعیت بیمه درمانی‌اش نیز توضیح داد: به دنبال این هستم که بتوانم در بیمارستان فیروزگر بستری شوم اما متاسفانه تا امروز موفق نشده‌ام چون جایی خالی برای بستری ندارد. بیمه پایه‌ام دچار مشکلاتی شده است که باید برای به جریان افتادنش پیگیری کنم اما بیمه تکمیلی دارم که فعلاً از آن طریق هزینه‌ها را پرداخت می‌کنم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند