حیات

بازیگر «نجات سرباز رایان» در کما

به گزارش ردکارپت فیلم: با ناامیدی پزشکان از بازگشت به زندگی تام سایزمور بازیگر «نجات سرباز رایان» خانواده وی باید درباره ادامه حیات وی تصمیم بگیرند.

در حالی که احیای بازیگر «نجات سرباز رایان» ممکن نیست و پزشکان امیدی به بازگشت تام سایزمور به زندگی ندارند، خانواده وی باید درباره بقیه مسیر تصمیم‌گیری کنند.

این بازیگر ۶۱ ساله که در فیلم‌هایی «قاتلین بالفطره» و «سقوط شاهین سیاه» بازی کرده بود دچار آنوریسم مغزی شده و از ۱۰ روز پیش که بی‌هوش در منزلش در لس‌آنجلس پیدا شد در کما به سر می‌برد.

روز پیش چارلز لاگو نماینده این بازیگر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد پزشکان به خانواده او اطلاع دادند دیگر امیدی نیست و پیشنهاد کردند که به زندگی او پایان داده شود.

۱۸ فوریه این بازیگر در منزلش به زمین افتاد و در نهایت مشخص شد او سکته مغزی کرده و دچار آنوریسم مغزی شده است. او از آن زمان در وضعیت بحرانی باقی مانده است.

سایزمور برای ایفای نقش مردهای سرسخت شهرت داشت و در دهه ۱۹۹۰ با فیلم‌هایی مانند «هارلی دیویدسن و مرد مارلبورویی»، «مسافر ۵۷»، «عاشقانه واقعی» و «قاتلان بالفطره» به شهرت رسید. «متولد چهارم ژوئیه» الیور استون» در سال ۱۹۸۹ از فیلم‌های اولیه او بود.

او با بازی در «نجات سرباز رایان» اسپیلبرگ در سال ۱۹۹۸ در نقش گروهبان فنی مایک هوروات بیش از همیشه شناخته شد. این فیلم نامزد بهترین فیلم اسکار شد.

وی در طول دوران کاری‌اش با کارگردان‌هایی چون مایکل مان، مارتین اسکورسیزی، پیتر هایمز، کارل فرانکلین، اولیور استون، ریدلی اسکات و مایکل بی همکاری کرده بود.

این بازیگر سال ۲۰۰۷ برای داشتن قرص متامفتامین و در سال ۲۰۱۹ برای داشتن داروهای مخدرغیرقانونی دستگیر شده بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند