جشنواره

از کمال تبریزی تا پوران درخشنده در هیات داوری جشنواره فیلم ۱۰۰

به گزارش ردکارپت فیلم: هیات داوران سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ در سه بخش رقابتی ملی، بین‌المللی و مخاطب کودک و نوجوان معرفی شدند.

اسامی هیات داوران سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ که در سه بخش رقابتی ملی، بین‌الملل و مخاطب کودک و نوجوان برگزار می‌شود، اعلام شد.

کمال تبریزی، محمدحسین لطیفی، حسین دارابی، جواد قارایی و امیررضا مافی داوری آثار بخش مسابقه ملی، پوران درخشنده، هادی مقدم‌دوست و سیدمحمدرضا خردمندان به همراه ویلیام استرلینگر و الکساندروس گاستاپولوس قضاوت آثار بخش مسابقه بین‌الملل و بهرام عظیمی، هادی محمدیان و علی جانباز داوری آثار بخش مخاطب کودک و نوجوان را برعهده داشتند.

در بخش ملی این جشنواره از میان ۲۱۹۵ اثر رسیده به دبیرخانه، ۹۷ اثر به انتخاب هیات انتخاب در بخش رقابتی حضور دارند و از میان ۲۴۲۷ اثر رسیده به بخش بین‌الملل، ۳۹ اثر و از میان ۵۶۳ اثر ثبت شده در بخش مخاطب کودک و نوجوان ۲۵ اثر در بخش مسابقه حضور دارند.

اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی ۱۰۰، امروز جمعه ۱۲ اسفندماه ساعت ۱۹ با حضور هنرمندان، مسئولان و علاقمندان به سینمای کوتاه در ایوان شمس برگزار خواهد شد و برگزیدگان بخش‌های مختلف تقدیر می‌شوند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند