سینما

عصبانیت از «بی‌حجابی» زنان در مراسم معارفه مرضیه برومند


به گزارش ردکارپت فیلم: اعتمادآنلاین نوشت: روزنامه «جوان» نوشته است بسیاری از خانم‌های حاضر در جلسه معارفه مرضیه برومند به عنوان مدیرعامل خانه سینما بدون مراعات حدود شرعی و قانونی حجاب در حال رژه رفتن جلوی دوربین عکاسان خبری بودند. لازم است با پیگیری جدی این شاخ و شانه‌کشی، از قانون و ارزش‌های اخلاقی اعاده حیثیت شود.

روزنامه «جوان» مراسم معارفه مرضیه برومند به عنوان مدیرعامل خانه سینما را «بسیار نامتعارف» خوانده است. این روزنامه از «بی‌حجابی» زنان در این مراسم انتقاد کرده و خواستار پیگیری جدی این «شاخ‌وشانه‌کشی» شده است.

روزنامه «جوان» نوشته است: «مراسم تودیع و معارفه مدیران قبلی و آتی خانه سینما برخلاف عنوان متعارف و معمولی‌اش بسیار نامتعارف و با اقدامات ساختارشکنانه حاضران انجام شد، به شکلی که می‌توان آن را تودیع اخلاق و معارفه قانون‌شکنی اعضای این خانه ترجمه کرد. بسیاری از خانم‌های حاضر در جلسه بدون مراعات ضوابط حدود شرعی و قانونی حجاب و البته بدون کمترین نگرانی در حال رژه رفتن جلوی دوربین عکاسان خبری بودند و حتی مرضیه برومند به عنوان مدیرعامل جدید این خانه در حال معانقه و در آغوش کشیدن برخی از آقایان همکار و حاضر در این گعده ساختارشکنانه است. در مورد دیگر مدعوین هم که قس علیهذا.»

این روزنامه در ادامه تاکید کرده است: «اگرچه مدت‌هاست به لطف انفعال مسئولان وزارت ارشاد و سازمان سینمایی شاهد اتفاقات ساختارشکنانه و خلاف قانون بسیاری از سینماگران و سلبریتی‌ها هستیم، اما لازم است در این مورد به‌خصوص که در حکم هماوردطلبی و به عنوان مخدوش کردن وجه قوانین در گردهمایی‌های این افراد، قابل تفسیر است با پیگیری جدی این شاخ و شانه‌کشی، از قانون و ارزش‌های اخلاقی اعاده حیثیت کنند.»


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند