اجرا

«نوبت دیوانگی» منتظر تصمیم تالار وحدت

به گزارش ردکارپت فیلم: هادی مرزبان که قصد دارد نمایش «نوبت دیوانگی» را روی صحنه ببرد، اظهار امیدواری کرد که زمستان امسال نوبتی برای اجرای این نمایش در تالار وحدت بگیرد.

این کارگردان تئاتر درباره وضعیت اجرای این نمایش گفت: به تازگی درباره اجرای نمایش «نوبت دیوانگی» با تالار وحدت صحبتی داشته‌ایم و فعلا مدیر این تالار مشغول بررسی برنامه‌های آن است تا ببینیم چه زمانی می‌توانند سالن را در اختیار ما بگذارند و امیدوارم بتوانند زمستان امسال، دی و بهمن یا حتی بهمن و اسفند با اینکه زمان چندان مناسبی نیست، نوبتی را برای اجرای ما در نظر بگیرند.

او که پیش از این همین نمایش را سال ۸۳ در تالار وحدت روی صحنه برده بود، درباره اجرای دوباره آن توضیح داد: متن این نمایش اثری است بسیار زیبا که چند سال پیش آن را در تالار وحدت اجرا کردیم اما اجرایمان بسیار محدود بود و به دلیل همزمانی اجرای ما با یک برنامه دیگر در تالار وحدت و با وجود قراردادی که برای ۳۰ شب اجرا داشتیم و علیرغم استقبال تماشاگران، فرصت نشد که نمایش را بیش از ده دوازده شب روی صحنه ببریم و اجرایمان متوقف شد. به همین دلیل فکر می‌کنم اجرای دوباره این نمایش، اتفاق خوبی است چون بخش زیادی از تماشاگران در آن مقطع نتوانستند نمایش را ببینند.

نمایش «نوبت دیوانگی» که متن آن نوشته پرویز زاهدی است، روایتگر ‌ماجرای دیدار شمس و مولاناست و البته در این نمایش قصه عشق کیمیا، نادختری مولانا و شمس نیز پررنگ است.

این نمایش با گروه بزرگی از بازیگران روی صحنه می‌رود و در اجرای اول آن بازیگرانی چون ایرج راد و فرزانه کابلی حضور داشتند.

هادی مرزبان سال گذشته نمایش «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» را در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند