آمار

اعلام آمار تماشاگران تئاترهای دولتی

به گزارش ردکارپت فیلم: آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر تا پایان روز جمعه پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۲ به تفکیک اجراها مشخص شد.

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی ، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و همچنین تالار هنر تا پایان روز جمعه پانزدهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ به تفکیک اجراها اعلام شد.

نمایش «مکبث زار » به کارگردانی ابراهیم پشتکوهی که از روز ۲۷ فروردین ماه اجرای خود را در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان آغاز کرده ، تا پایان روز جمعه پانزدهم اردیبهشت ماه با مجموع ۱۸ اجرا ( با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) و میزبانی از ۳ هزار و ۸۲۱ نفر به فروشی معادل ۴۴۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «اپرای شیپور » به کارگردانی فریدون ولایی که از روز ۲۷ فروردین در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر آغاز کرده تا روز جمعه پانزدهم اردیبهشت ماه با قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان ، مجموع ۱۸ اجرا و ۸۰۸ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) ۵۷ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «مردمان خشمگین » به کارگردانی ایرج افشاری که از روز ۲۷ فروردین ماه در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر پیش روی مخاطبان قرار گرفته ، تا روز جمعه پانزدهم اردیبهشت با قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، مجموع ۱۸ اجرا و یک هزار و ۲۹۰ تماشاگر ، (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) ۹۶ میلیون و۹۰۰ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش « فراموشان» به کارگردانی امیر امیری نیز که از روز ۲۷ فروردین ماه اجرای خود را در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۹۰ هزار تومان آغاز کرده ( با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) با ۱۸ نوبت اجرا و میزبانی از ۵۵۷ تماشاگر به فروشی معادل ۳۷ میلیون و ۸۷۲ هزار تومان دست پیدا کرده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند