اوکراین

استیون سیگال مستندی از اوکراین را می‌سازد

به گزارش ردکارپت فیلم: استیون سیگال بازیگر و تهیه‌کننده سینما و نماینده ویژه وزارت امور خارجه روسیه برای روابط بشردوستانه روسیه و آمریکا در حال تهیه فیلمی مستند درباره وقایع منطقه عملیات ویژه نظامی در اوکراین است.

استیون سیگال در شهر سامارا کار روی پروژه جدید را در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد. او گفت که اکنون در حال ساخت یک فیلم مستند درباره وقایعی که در منطقه عملیات ویژه نظامی اتفاق می‌افتد، است.

به اعتقاد او، این یک وظیفه بزرگ است و آنچه واقعاً در اوکراین اتفاق می‌افتد را به ما و تمام جهان و تمام حقیقت را نشان می‌دهد.

سیگال گفته این فیلم حاوی شواهدی است مبنی بر اینکه عملیات ویژه «آنطور که دیگر کشورهای جهان به ویژه نمایندگان ناتو و آمریکا می‌گویند، تهاجم روسیه نبوده است.»

او همچنین گفت که از نقاط داغ در منطقه عملیات ویژه بازدید و با سربازان روسی و اوکراینی صحبت کرده است. به گفته سیگال، بیشتر اطلاعات مربوط به رویدادهای اوکراین در رسانه های خارجی توسط افرادی منتشر می شود که هرگز به این کشور نرفته‌اند.

این بازیگر پیشنهاد کرد که داده‌های مربوط به عملیات ویژه می‌تواند توسط مراکز تحلیلی واقع در آمریکا در اختیار نشریات قرار گیرد. سیگال پیشتر ابراز اطمینان کرده بود که روسیه در درگیری نظامی در اوکراین پیروز خواهد شد. این بازیگر همچنین تاکید کرد که غرب و ناتو مسکو را مجبور به انجام عملیات ویژه کردند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند