تیزر

انتشار تیزر فیلمی از دانشمندی که بمب ساخت

به گزارش ردکارپت فیلم: تیزر جدیدی از فیلم «اوپنهایمر» ساخته «کریستوفر نولان» که نگاهی جامع به زندگی «جی. رابرت اوپنهایمر»، فیزیکدان نظری آمریکایی و از پیشگامان ساخت بمب اتمی دارد، منتشر شد.

فیلم که در آن «کیلین مورفی» در نقش «رابرت اوپنهایمر» بازی کرده با بوجه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شده و کمپانی یونیورسال نیز پس از قطع همکاری «نولان» با برادران وارنر، پخش این فیلم را برعهده دارد که قرار است از تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) اکران جهانی خود را آغاز کند.

ساخته جدید «نولان» که از فضای فیلم‌های علمی تخیلی او فاصله گرفته و شبیه فیلم «دانکرک» یک روایت تاریخی است، به صورت ترکیبی از فرمت‌های IMAX و ۶۰ و ۶۵ میلیمتری فیلمبرداری شده و بر اساس اعلام کمپانی یونیورسال نخستین پروژه سینمایی است که در آن از فیلمبرداری آنالوگ سیاه و سفید IMAX استفاده می‌شود.

فیلم‌نامه این فیلم بر اساس کتاب «پرومته آمریکایی، پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر» نوشته شده و علاوه بر «کیلین مورفی» در نقش اصلی؛ «مت دیمون»، «امیلی بلانت»، «رابرت داونی جونیور» «کنت برانا» و «کیسی افلک» بازیگران اصلی این فیلم هستند.

«نولان» یکی از تحسین‌شده‌ترین و موفق‌ترین فیلمسازان هالیوود است که ساخت سه گانه «شوالیه تاریکی» و همچنین «آغاز» و «دانکر» را بر عهده داشته است. آخرین فیلم او با عنوان «تِنت» در اوج همه گیری کرونا اکران شد و در تلاش برای برقراری ارتباط با مخاطبان سینمازده در دوران کرونا بود.

نولان علاوه بر نگارش فیلمنامه «اوپنهایمر»، تهیه‌کننده این پروژه بزرگ سینمایی را نیز بر عهده داشته است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند