فرانسه

نخستین اکران عمومی فیلم «آن دیگری» در فرانسه

به گزارش ردکارپت فیلم: کارگردان فیلم «آن دیگری» از نخستین نمایش عمومی این فیلم سینمایی در برخی سینماهای فرانسه خبر داد.

امیر توکلی با اشاره به اکران فیلم «آن دیگری» در سینماهای فرانسه گفت: فیلم «آن دیگری» بر محوریت دیدنِ جمعیتی خاموش ساخته شد؛ جمعیتی که در بین ما زندگی می‌کنند؛ با نگاهی به دور از هر گونه ریا و ترحم.

وی توضیح داد: دوست داشتم نتیجه این دغدغه و پشتکار، برای اولین بار در کنار مردم با فرهنگ و آگاه در سینماهای داخل کشور نمایش داده می‌شد اما همیشه چیزی که ما دوست داریم اتفاق نمی‌افتد.

توکلی تاکید کرد: چرخ زمانه باعث شد این کار اول در ۱۶ جشنواره بین‌المللی به نمایش درآید و این اثر سینمایی موفق شد در این رویدادها، ۱۱ نامزدی (هشت نامزدی برای بهترین کارگردانی و سه نامزدی برای بهترین فیلم) و چهار جایزه بهترین کارگردانی را به عنوان فیلم مستقل کسب کند.

توکلی ادامه داد: فیلم «آن دیگری» با هزینه‌های شخصی ساخته شد و افتخار این را دارد در سینماهای فرانسه به مدت دوهفته در سانس‌های مختلف اکران شود و چه خوب که چنین هزینه و تلاشی برای رساندن فریاد انسان‌هایی به ثمر نشست که سالیان حیاتشان را در عذاب اسارت زندگی کردند.

این کارگردان ادامه داد: رسالت هنرمند برافروختن چراغی برای دیده شدن کنج‌های خاموش زندگی بشر است و فیلمساز باید آینه تمام نمای جامعه‌اش باشد و در فیلم آن دیگری سعی ما بر این بود به دور از بزرگ نمایی و سیاه نمایی نور آگاهی رو به اذهان بتابد.

توکلی در ادامه از همه همراهان در تولید این اثر سینمایی تشکر کرد.

در خلاصه داستان فیلم «آن دیگری» آمده است: زندگی در کالبد دیگری عذاب‌آورترین شکل یک زندگی است.

امین زندگانی، مینا وحید، سیروس میمنت، مهری آل‌آقا، کسری ذوالفقاری و با حضور نسیم ادبی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

دیگر عوامل این اثر عبارتند از: تهیه کننده: مهدی محمود اقدم، نویسنده: پارسا حسینی، دیگر بازیگران: مهدی روشن، صبا عبدالملکی مهتاب امین محمد یزدانی و مجتبی ترکمان، فیلم‌بردار: مهدی افشار، مدیر برنامه‌ریزی: مژگان طباطبایی (با تشکر از امید همتی)، دستیاران کارگردان: سجاد نوبهاری، حمیدرضا بازاری، علی کرمی، منشی صحنه: یاسمین پدری، تدوین و اصلاح رنگ و نور: امیررضا پورعباس، مشاور انتظامی: سرگرد اصغر سرخوش نهاد، مشاور مذهبی: محمد بروجردی، صداگذار: علی جعفری مدیر صدابرداری: سیروس عابدینی، طراح صحنه و لباس: منصور بستانی و هدی منصور فلاح، طراح پوستر: علیرضا ربیع مقدم، طراح گریم: مرسده میلانی، مدیر تولید: مجید بذرپاچ، جانشین تولید: بهروز پناهی، مدیر تدارکات: پژمان ذوالقدر، طراح بدلکاری: محمدرضا جنگی، آهنگساز: وحید مهراد، عکاس: ناربه حاتم‌زاده.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند