دیو و ماه‌پیشونی

استقبال کودکان و خانواده‌ها از اکران مردمی «دیو و ماه‌پیشونی»

به گزارش ردکارپت فیلم: اکران مردمی و آیین دیدار عوامل با مخاطبان سریال «دیو و ماه‌پیشونی» با استقبال کودکان و خانواده‌ها، در پردیس باغ کتاب تهران برگزار شد.

در این اکران مردمی، حسین قناعت؛ کارگردان سریال، برادران یاری تهیه‌کنندگان سریال در کنار بازیگران ستایش موسوی، رابعه اسکویی، بهراد خرازی، نگین معتضدی، الهام جدی، نیلوفر شهیدی، پارسیا شکوری، عسل قرایی، مسعود حسینی و میرطاهر مظلومی، سریال را با مخاطبان تماشا کردند.

رضا اورنگ؛ مجری و کارشناس، مراسم را با تجلیل از دختران ایران زمین آغاز کرد و سپس این اکران مردمی را به رضا ژیان و فردوس کاویانی از هنرمندان سریال ماندگار محله بروبیا تقدیم کرد.

اورنگ دوران جدید را دوران احیای ژانر کودک با سریال‌سازی توسط بخش خصوصی نام نهاد و حضور انبوه مخاطبان کودک در اکران سریالی محصول بخش خصوصی را نشان‌دهنده زنده بودن ژانر کودک نامید.

حسین قناعت؛ کارگردان سریال نیز در این مراسم، افتخار خود را تماس با خانواده‌هایی دانست که می‌گویند فرزندان آنها به واسطه سریال، با شاهنامه آشنا شده‌اند.

 

میرطاهر مظلومی؛ بازیگر دو برادر دوقلو در سریال، حرفه‌ای‌گری تولید را عامل ارتقای سریال دانست.

بهراد خرازی دیگر بازیگر سریال گفت: خوشحالم که سریال به دل بچه‌های ایران زمین نشسته و همین خستگی همه ما را رفع می‌کند.

رابعه اسکویی از دختران و پسران بزرگسال و خردسالی که سریال را دنبال کرده‌اند، به نیکی یاد کرد و ادامه تولید محصولات کودک سرگرم‌کننده را خواستار شد.

مهدی یاری؛ تهیه‌کننده سریال، رمز موفقیت کار را یکدلی تیم تولید برای سرگرم کردن کودکان ایرانی خواند و صادق یاری؛ مجری طرح سریال، از ارزش خانواده‌هایی گفت که در روز غیرتعطیل برای اکران سریالی کودک به همراه فرزندان خود به باغ کتاب آمدند.

پیش‌درآمد مراسم، گپ‌وگفت صمیمانه مخاطبان کودک با چهره‌های سریال و پایان‌بخش مراسم، رونمایی از قسمت تازه سریال بود.

سریال دیو و ماه پیشونی محصول سرو رسانه پارسیان، از پلتفرم‌های مختلف در حال عرضه است.

این سریال موزیکال بر اساس یکی از افسانه های کهن ایرانی به نگارش در آمده و در خلاصه داستان آن آمده است: ماه پیشونی همراه با یکی از نوادگان ارژنگ دیو در فضایی فانتزی و شاد همسفر می شود، سفری در دنیای امروز برای کودک درون همه افراد خانواده…

علی صادقی، افسانه بایگان، حسن پورشیرازی، لیلا اوتادی، میرطاهر مظلومی، رضا شفیعی جم، اصغر سمسارزاده، نگین معتضدی، رامین ناصر نصیر، خشایار راد،سیاوش چراغی پور، بهراد خرازی، رابعه اسکویی، علی کاظمی، آتش تقی پور، احمدرضا اسعدی، ستایش موسوی، نیلوفر شهیدی، الهام جدی، سارا محمدی، پارسیا شکوری، عسل قرایی مهرداد حسن پور، علی زیاری، الهه محمودی یکتا، غلام قلندری، یوسف صادقی، ساحل بکرانی، یزدان کوکبی صبا بازیگران این مجموعه هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند