تئاتر

کارگردان تئاتر به سراغ سینما رفت

به گزارش ردکارپت فیلم: علی عابدی نویسنده و کارگردان تئاتر این روزها به سراغ ساخت یک فیلم مستند و یک فیلم سینمایی رفته است و در عین حال به دنبال سالنی برای اجرای نمایش «مردخوار» جدیدترین اثر خود است.

علی عابدی نویسنده و کارگردان تئاتر درباره جدیدترین فعالیت‌های خود، به خبرنگار مهر گفت: از روز شنبه ۶ خرداد ساخت مستند موسیقایی «بخشی» درباره یکی از بخشی‌های استان خراسان می‌شوم. همچنین قصد دارم یک فیلم سینمایی کم‌هزینه هم با عنوان «مرگ بومی» که موضوعی اجتماعی دارد در استان خراسان بسازم که همه بازیگرانش از بچه‌های تئاتر هستند.

وی درباره چرایی رفتن به سراغ ساخت فیلم به جای اجرای تئاتر، تأکید کرد: فعلاً شرایط مناسبی برای تولید تئاتر نمی‌بینم و تصویر و سینما فضای شخصی‌تری دارد و راحت‌تر در این عرصه کار می‌کنم.

عابدی در ادامه سخنان خود به رایزنی خود برای اجرای اثری نمایشی در تئاتر شهر اشاره کرد و یادآور شد: حدود ۲ سال پیش برای اجرای نمایش «مردخوار» در مجموعه تئاتر شهر اقدام کردم ولی هنوز جوابی دریافت نکرده‌ام.

این هنرمند عرصه تئاتر با بیان اینکه نمایش «مردخوار» فضایی اجتماعی و نگاهی ابزورد به موضوعات اجتماعی دارد، تصریح کرد: مدت‌ها است پیگیر سالن برای اجرای این اثر نمایشی هستم و اگر شرایط فراهم شود در نیمه دوم سال جاری نمایش را روی صحنه می‌برم.

وی در پایان سخنان خود گفت: با فرزین محدث و پرستو گلستانی برای ایفای نقش در «مردخوار» گفتگو کرده‌ام و امیدوارم شرایط برای اجرای این اثر فراهم شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند