نمایش

دلیل حضور امیر آرتا و آرزو آرزومند بر صحنه تئاتر چیست؟

به گزارش ردکارپت فیلم:  کارگردان نمایش «هوندا آدیداس» که این روزها با بازی دو فعال فضای مجازی (آرزو آرزومند و امیر آرتا) روی صحنه است، درباره استفاده از این دو شخص در نمایشش گفت:ما در این نمایش تفاوت نسل‌ها را به تصویر کشیده‌ایم. اگر اعتقاد داریم که همه با هم یک ایران هستیم، پس این افراد هم جزو خانواده ما و زندگی ما هستند.

اشکان درویشی کارگردان و تهیه‌کننده نمایش «هوندا آدیداس» که در اجرای شب گذشته ۹ خرداد ماه با بیان این مطلب ادامه داد:ما خودمان در فضا مجازی با دنبال کردن افراد آنها را بالا می‌بریم و پس از مدتی رها می‌کنیم و به این فکر نمی‌کنیم کسی که اینگونه مشهور شده و از این راه امرار معاش می‌کند، حالا چه سرنوشتی خواهد داشت؛ البته افرادی مثل آرزو آرزومند که به عنوان دختر آوازه‌خوان مترو شناخته و مشهور شد علاقه‌ای به کسب درآمد از راه تبلیغات فضای مجازی ندارد، او دوست دارد از طریق هنرش شناخته شود که متاسفانه امکانش نیست و لااقل تا پنج سال آینده کسی به عنوان حامی حرفه‌ای برای او در تالار وحدت کنسرت ویژه بانوان نمی‌گذارد. او کجا به جز جمع خانوادگی تئاتری‌ها می‌توانست بدرخشد؟ لااقل اینجا او و کسی مثل امیر آرتا که هر روز به بیابان‌ها و حلبی‌آبادهای اطراف تهران می‌رود و کار خیر انجام می‌دهد، نقد و تخریب نکنیم.

«هوندا آدیداس» یک نمایش کمدی عاشقانه دخترانه است که از اول خردادماه به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اشکان درویشی روی صحنه رفته است.

بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا: خانم‌ها: آرزو آرزومند، نازنین بیوک، لاله ذوالفقاری، مریم زارعی، مهشید زبردست، عاطفه سمرقندی، مریم گلی با حضور گیتی معینی و آقایان: امیر آرتا، مانی رحمانی، محمدحسین عابدینی، مجید مختارپور و محمود موسوی هستند.

همچنین نمایش «هوندا آدیداس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اشکان درویشی به دلیل استقبال مخاطبان، روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته (۱۱ و ۱۲ خردادماه) در دو سانس ۱۶:۳۰ و ۲۰:۳۰ در شهرزاد روی صحنه می‌رود.

این نمایش در شب‌های گذشته میزبان افرادی چون مسعود اطیابی کارگردان، شهرزاد عبدالمجید بازیگر، سیروس همتی نویسنده و بازیگر، خشایار راد، اسدالله یکتا، مهری آل آقا، بهشاد شریفیان و … بوده است.

نمایش «هوندا آدیداس» هر شب به منظور بیان اینکه همه در کنار هم هستیم، به یکی از صاحبان مشاغل سخت تقدیم می‌شود. همچنین یکی از اجراهای این نمایش به سربازان مرزبان که مظلوم کشته شدند تقدیم شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند