بازیگر

متولدین ۳۱ می سینما ، تئاتر و موسیقی؛ چاعلا ایرماک

به گزارش ردکارپت فیلم: چاعلا ایرماک ( به ترکی çağla ırmak) با نام کامل ناز چاعلا ایرماک متولد ٣۱ می ۱٩٩٧ در آنکارا، بازیگر زیبای ترک است. چاعلا در ایران با نام های چاغلا ایرماک یا چاقلا ایرماک نیز شناخته می شود. مادر چاعلا، هولیا گلشن ایرماک نیز بازیگر است.

در این مطلب قصد داریم به بیوگرافی این بازیگر زیبای ترک بپردازیم. با وای آره همراه باشید:

خانواده و تحصیلات

چاعلا در سال ٢۰۱٢ به همراه خانواده اش به استانبول مهاجرت کرد. او فارغ التحصیل دبیرستان هنرهای زیبای Pera است و در دوران دبیرستان در تئاتر های مدرسه شرکت میکرده است. چاعلا در حال حاضر مشغول تحصیل در رشته ی تئاتر دانشگاه کادیر حاص است.

آعاز کار حرفه ای

چاعلا برای اولین بار به همراه مادرش به ایفای نقش در سریال حال و هوا ی خانه ی ما پرداخت. او سپس در سریال غنچه های زخمی نقش کادر را بر عهده گرفت. سریال غنچه ها ی زخمی آغاز شهرت چاعلا ایرماک بود.

او در قسمت های آخر سریال غنچه های زخمی و پس از حضور مادرش در این سریال با او همبازی شده بود. از دیگر بازیگران سریال غنچه های زخمی می توان به بیران داملا ییلماز، هازار موتان، ایپک کارا پینار، نیل کسر و اوزگوز چویک اشاره کرد.

کار اخیر چاعلا مربوط به فیلم سینمایی رقص با شغال ها ۵ است. او در این سریال جزو نقش های اصلی بوده و با افرادی همچون هانده کاتیپ اوغلو، اوراز کایگیلار اوغلو و دیدم بالچین همبازی شده است.

قد و وزن چاعلا ایرماک 

قد چاعلا ۱.۶۶ سانتی متر و وزن او ۵۴ کیلوگرم است.

 همسر و دوست پسر چاعلا ایرماک 

چاعلا مجرد است. او در سال ٢۰۱۶ با فردی بنام جان رابطه داشت که گاهی اوقات با او به سفر خارج از کشور می رفت. در حال حاضر از روابط خصوصی او خبری در دسترس نیست.

اینستاگرام چاعلا ایرماک 

چاعلا با وجود تعداد پروژه های کمی که انجام داده است در شبکه ی اینستاگرام بسیار پرطرفدار است و در حال حاضر ۱.۱ میلیون دنبال کننده دارد.

فیلم ها و سریال های چاعلا ایرماک 

٢۰۰۰- سریال Bizim evin halleri (حال و هوای خانه ی ما) در نقش آناتولیا

٢۰۱۵ تا ٢۰۱٨ – سریال Kirgin cicekler (غنچه ها ی زخمی) در نقش کادر

٢۰۱٨- فیلم سینمایی Cakallarla dans 5 (رقص با شغال ها ۵) در نقش لیلا


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند