کالدرون

سرجیو کالدرون درگذشت

به گزارش ردکارپت فیلم: سرجیو کالدرون بازیگر مکزیکی که در فیلم‌هایی چون «دزدان دریایی کاراییب ۳» و «مردان سیاهپوش» بازی کرده بود درگذشت.

سرجیو کالدرون بازیگر دوست‌داشتنی مکزیکی که بازیگر فیلم‌های مطرحی چون «مردان سیاهپوش» و «دزدان دریایی کاراییب ۳: پایان جهان» بود در ۷۷ سالگی از دنیا رفت.

به گفته خانواده‌اش او دیروز چهارشنبه در بیمارستانی در لس‌آنجلس از دنیا رفت.

کالدرون در فیلم وسترن «سرت را بدزد، احمق!» یا «یک مشت دینامیت» ساخته سرجیو لئونه در سال ۱۹۷۱ در نقش یک انقلابی مکزیکی ظاهر شده بود. وی در فیلم «زیر آتشفشان» جان هیوستون در سال ۱۹۸۴ هم در نقش رییس پلیس قاتل مکزیکی در برابر آلبرت فینی بازی کرده بود.

کالدرون نقش آلفونسو را در کمدی «بستگان سببی» آرتور هیلر در سال ۱۹۷۹ در کنار پیتر فالک بازی کرد و با آن به عضویت انجمن بازیگران درآمد. طرفداران فیلم «مردان سیاهپوش» در سال ۱۹۹۷ هم او را با ایفای نقش «سر روی چوب» می‌شناسند که یک بیگانه فرازمینی در دست گرفته بود.

کالدرون در سال ۲۰۰۷ بازیگر نقش سروان والنووا در «دزدان دریایی کاراییب ۳» هم بود.

وی سال ۱۹۴۵ متولد شده بود و اولین بار سال ۱۹۷۰ در فیلم «پلی در جنگل» جلوی دوربین رفته بود و ۵۳ سال به بازیگری ادامه داد.

«انتقام جویان» (۱۹۷۲)، «بچه‌های سانچز» (۱۹۷۸)، «لوشور» (۱۹۸۱)، «گرینگوی پیر» (۱۹۸۹)، «گمشده» (۲۰۰۳)، «خرابه‌ها» (۲۰۰۸) و «فاکرهای کوچک» (۲۰۱۰) شماری از ده‌ها فیلمی است که وی در آن بازی کرده است. او همچنین سال پیش در فصل آخر سریال «چیزهای بهتر» شبکه اف‌ایکس حضور داشت. وی سال ۲۰۲۲ هم در سریال کمدی سیاه «استراحتگاه» پیکاک نقش‌آفرینی کرده بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند