نوروز

آشنایی با فیلمی از کریستوفر نولان در ایام نوروز

به گزارش ردکارپت فیلم: در ایام نوروز، روزانه با یک فیلم سینمایی که در ژانر‌های مختلف ساخته شده‌اند آشنا می‌شوید و این بار نوبت فیلمی از کریستوفر نولان است.

در ایام نوروز ممکن است شما هم مثل عده زیادی به دنبال پر کردن اوقات فراغت خود باشید. فیلم‌ها و آثار سینمایی از بهترین راه‌ها هستند تا به گونه‌ای خود را سرگرم کنیم و از جذابیت داستان و تعلیق‌های آن لذت ببریم.

کریستوفر نولان یکی از موفق‌ترین و مهمترین کارگردان‌های حال حاضر جهان است. در واقع می توان او را در بین بزرگترین کارگردان‌های تاریخ سینما جای داد. جدیدترین فیلم او با نام «انگاشته» که با شیوع ویروس کرونا نتوانست از تمام ظرفیتش برای جذب مخاطبان استفاده کند، موضوعی پیچیده دارد. معمولاً فیلم‌های نولان ایده‌های کاملاً نو و اورجینال دارند که باعث می‌شود آثار او نسبت به حجم عظیم فیلم‌های اقتباسی، ساخت مجدد‌ها و دنباله‌های سینمایی برجسته‌تر باشد.

داستان فیلم «انگاشته» از این قرار است که دو جاسوس بین‌المللی حرفه‌ای برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم، درگیر ماجرا و توطئه‌ای پیچیده می‌شوند؛ از جمله یک فناوری بی‌مانند که امکان وارونگی زمان را به بشر داده‌ است. اتفاقات پیچیده‌ای که یکی پس از دیگری در فیلم رخ می‌دهد، ممکن است قدرت تحلیل را از شما بگیرد و شما به دیدن دوباره و یا حتی چندباره این فیلم تن بدهید.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند