بلیت

آغاز فروش بلیت «آمده بودیم اینجا بمیریم»

به گزارش ردکارپت فیلم: همزمان با رونمایی از پوستر نمایش «آمده بودیم اینجا بمیریم» فروش بلیت نمایش در سایت تیوال آغاز شد.

نمایش «آمده بودیم اینجا بمیریم» به نویسندگی و کارگردانی مریم منصوری سوم خرداد همزمان با روز آزادسازی خرمشهر در تماشاخانه سرو افتتاح می‌شود. ساعت اجرای شروع نمایش ۱۹:۳۰ خواهد بود که پیش از آن افتتاحیه هم انجام می‌شود.

نمایش «آمده بودیم اینجا بمیریم» برگزیده سوم نمایشنامه‌نویسی و تقدیر بازیگری مرد در هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت را داراست.

مریم منصوری نویسنده و کارگردان نمایش «آمده بودیم اینجا بمیریم» این نمایش را با یاد و احترام به محمد جهان‌آرا، به خرمشهر تقدیم کرد که چشم‌های کارون بر او خیره بود.

بازیگران و عوامل نمایش «آمده بودیم اینجا بمیریم» عبارتند از:

بازیگران: (به ترتیب ورود به صحنه) دریا یاسری، ندا گلرنگی، محسن پوشایی، نازنین نادرپور، پرهام روئین، پری ناز لطف الهی

طراح صحنه: سینا ییلاق بیگی، طراح نور: علیرضا میرانجم، طراح گریم: پریسا کیومرثی، طراح لباس: مریم منصوری، طراح پوستر: میثم خاوری، روابط عمومی: ناصر ارباب، دستیاران کارگردان: روهان نیکخواه، محمدرضا عباسی.

در خلاصه نمایش آمده است: «پشت در اوین برف می‌اومد، درشت و تند! … انگار تیکه‌های پنبه که رو عبام می‌نشست… سوز سردی با دونه‌های برف به پوست صورتم می‌خورد و توم گُر گرفته بود… انگار یه چی، تو خرمشهر جا مونده بود و امیر هم یه تیکه داغ او بود…»


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند