ماتئو گارونه

آمازون «پینوکیو» را هم با پول خرید!

به گزارش ردکارپت فیلم:  «آمازون پرایم» حق پخش فرانسه پینوکیوی «ماتئو گارونه» را خریداری کرد.

«آمازون پرایم» حقوق پخش «SVOD» فرانسه «پینوکیو» از «ماتئو گارونه» محصولی از «روبرتو بنینی» را در اختیار گرفت. این فیلم در تاریخ ۴ ماه می(۱۵ اردیبهشت) در فرانسه پخش خواهد شد.

سرویس پخش آمازون پرایم «پینوکیو» را از شرکت توزیع «ژان لابادی» با عنوان «Le Pacte»(لو پَکتِ) به دست آورد، که مجبور شد اکران سینمایی فیلم را در ۱۸ مارس به دلیل تعطیل شدن سینماها  به دلیل بحران ویروس کرونا لغو کند.

«لو پَکتِ» مبلغ هنگفتی برای تبلیغات این فیلم هزینه کرده بود تا این فیلم را در راس اکران های برتر جهان در بخش غیر رقابتی «برلیناله» پیش ببرد.

به نظر می رسد معامله با آمازون پرایم تمام هزینه های هنگفت تبلیغاتی این فیلم را جبران کرده و به تصویب سهامداران رسیده است. در همین حال، «لو پَکتِ» هنوز متعهد به اکران فیلم «مامان وید» ساخته «ژان پل سالومه» در سینماهاست.این فیلم یک کمدی جنایی با بازی «ایزابل هوپرت» است.

«پینوکیو» دومین فیلم اروپایی است که توسط «آمازون پرایم» از یک شرکت فرانسوی در دوره تعطیلی سینماها به دلیل شیوع پاندمی کرونا خریداری شده است.

آمازون پرایم پیشتر حق پخش جهانی فیلم کمدی «فورته» ساخته «کاتیا لوکوویچ» محصولی از استودیوی «TF1» را که همچون فیلم «پینوکیو» قرار بود در ۱۸ مارس اکران شود، را خریداری کرده بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند