دلار

آمازون یک کمپانی بزرگِ سینمایی را بلعید

به گزارش ردکارپت فیلم: آمازون قرارداد خرید استودیو معروف فیلمسازی مترو گلدن مایر (MGM) را به ارزش ۸.۵ میلیارد دلار نهایی کرد.

کمپانی آمازون اعلام کرد قرارداد خرید استودیو فیلمسازی «MGM» را نهایی کرد و حالا به صورت رسمی یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های فیلم و سریال را در جهان، در اختیار دارد. این مجموعه، شامل چهار هزار فیلم از جمله سری «جیمز باند»، «هابیت»، «راکی»، «روبوکاپ» و «پلنگ صورتی» و فیلم‌هایی چون «سکوت بره‌ها»، «هفت شگفت‌انگیز» می‌شود.

استودیو «MGM» حق پخش ۱۷ هزار قسمت از مجموعه‌های تلویزیونی از جمله «وایکینگ‌ها»، «فارگو»، «قصه ندیمه»، «شهرت»، «گلادیاتورهای آمریکایی»، «استارگیت» و … را در نیز اختیار داشت و حالا کمپانی آمازون می‌تواند این آثار را در سامانه نمایش آنلاین خود عرضه کند.

آمازون در بیانیه‌ای اعلام کرد که از تمامی کارمندان «MGM» برای حضور در شرکت استقبال می‌کند و با رهبری استودیو همکاری می‌کند و بر این اساس هیچ تعدیل نیرویی وجود نخواهد داشت.

بخش رسانه و سرگرمی تنها بخشی کوچک از امپراتوری بزرگ آمازون است و این کمپانی در سال گذشته ۱۱ میلیارد دلار برای خرید فیلم، سریال و موسیقی برای سرویس‌های پرایم و نمایش آنلاین خود هزینه کرده که ۴۰ درصد از سال گذشته آن بیشتر است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند