آیا کریستوفر نولان ناجی سینماها؟!

به گزارش ردکارپت فیلم: از امروز چهارشنبه ۲۶ آگوست، «تنت» فیلم جدید کریستوفر نولان به پرده بیش از ۸۰۰ سینماهای فرانسه آمد. همه دست‌اندرکاران سینمایی منتظر یک معجزه هستند تا شاید بار دیگر انبوه تماشاگران به سالن سینماها بازگردند و مانع ورشکستگی سالن‌های نمایش فیلم شوند.

«تنت» با سرمایه ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شده؛ فیلمی بسیار پرحادثه و اکشن که قهرمانانش قرار است دنیا را از شر بدکاران برهانند!

آغاز فیلم از یک ساختمان بزرگ اپرا درحال اجرا در شهر کیف اوکراین است. جمعیت زیادی شاهد اجرای موسیقی هستند. دو گروه پلیس به سالن اپرا حمله می‌کنند. قرار است جنگ بزرگی در بگیرد و…

«تنت» ترکیبی از فیلم‌های جیمزباندی، حادثه‌ای، جاسوسی و علمی تخیلی‌ست که با زمان دوساعت و نیم تلاش دارد ببینده را در سالن نمایش نگه دارد.

فیلم را در نمایشی که چند روز پیش برای منتقدین نشان دادند، دیده بودیم، واقعیت این است که «تنت» نسبت به برخی فیلم‌های قبلی کارگردانش نولان، چندان موفق به نظر نمی‌آید.

فیلم تماشاگرش را گاه بیهوده سرگردان می‌کند و به نظر می‌زسد تنها برای تنوع لوکیشن‌ها، با دلیل وبی‌دلیل به هزاران نقطه درسراسر دنیا می‌کشاند!

حتماً تعجب خواهید کرد اگر بگوییم علیرغم جلوه‌های ویژه و صحنه‌های زدوخورد قهرمان سیاهپوست‌اش، گاه بییار کشدار و حوصله سربر می‌شود.

اینکه آیا «تنت» در نمایش عمومی با استقبال تماشاگران فرانسوی روبرو خواهد شد یا نه در روزهای آینده مشخص می‌شود.

کمپانی پخش این فیلم از سینماداران درخواست کرده که تا آخر ماه آگوست، آمار فروش فیلم را اعلام نکنند!


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند