کارگردان

ادامه اجرای نمایش «حیاط خانه حشمت خانم» فعلا منتفی است

به گزارش ردکارپت فیلم:  عظیم موسوی کارگردان نمایش «حیاط خانه حشمت خانم» عنوان کرد به دلیل شرایط موجود از ادامه اجراهای نمایش صرف نظر کرده است.

عظیم موسوی نویسنده و کارگردان تئاتر درباره وضعیت اجرای نمایش «حیاط خانه حشمت خانم» گفت: همچنان منتظر بهبود شرایط هستیم اما فعلاً ادامه اجراهای نمایش منتفی است چون وضعیت تئاتر نامشخص است و در این بلاتکلیفی که یک هفته تماشاخانه‌ها باز می‌شود و هفته بعدش دوباره تعطیل، نمی‌توان برای اجرا برنامه ریزی داشت.

وی ادامه داد: اگر هم امکان اجرای نمایش به صورت کامل فراهم شود، تماشاگری در کار نخواهد بود چون مخاطبان با این شرایط اعتماد نمی‌کنند به سالن‌های تئاتر بیایند که البته حق هم دارند بنابراین با ۲۰ یا ۳۰ تماشاگر نمی‌توان نمایشی را به صحنه برد. «حیاط خانه حشمت خانم» آذر و دی ۹۸ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه بود که به دلیل ایام فاطمیه ادامه اجرا به فروردین ۹۹ موکول شد اما با تعطیلی تماشاخانه‌ها به دلیل بحران کرونا اجرای این نمایش به تعویق می‌افتاد تا در نهایت منتفی شد.

موسوی در پایان صحبت‌هایش درباره داستان نمایش توضیح داد: داستان نمایش شباهت‌هایی به مجموعه «خانم قمر خانم» دارد و افرادی را به تصویر می‌کشد که هرکدام در یکی از اتاق‌های یک خانه بزرگ که متعلق به حشمت خانم است، منزل دارند و زندگی هرکدام از آن‌ها با چالش‌ها و داستان‌هایی روبروست که همه این مسایل در حیاط خانه روایت می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند