رشت

اقبال عمومی رشتوندان از «بی همه چیز»

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم «بی همه چیز» به کارگردانی «محسن قرایی» با تکمیل ۳۰ درصد پیش بینی شده برای حضور تماشاگر در سالن سینما، سومین فیلم پرتماشاگر اکران شده جشنواره فجر در رشت شد.

در پنجمین روز همزمانی اکران فیلم‌های جشنواره سی و نهم فجر در رشت دو فیلم «بی همه چیز» و «ستاره بازی» به نمایش در آمد.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان گفت: «بی همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی سومین فیلم بخش سودای سیمرغ جشنواره سی و نهم فجر بوده که با اقبال عمومی در گیلان همراه شده است.

سید امیر مصباح با اشاره به تکمیل ظرفیت ۳۰ درصدی تعیین شده برای اکران فیلم‌ها در هر سانس، افزود: ۲۵۰ نفر از شهروندان گیلانی و علاقه مندان به هنر هفتم در سانس اول اکران فیلم‌های روز پنجم به تماشای فیلم «بی همه چیز» نشستند.

وی در ادامه به کاندیدا شدن این فیلم در یازده بخش جوایز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، گفت: پیش از «بی همه چیز» دو فیلم «ابلق» نرگس آبیار و «شیشلیک» محمد حسین مهدویان نیز با تکمیل ۳۰ درصد پیش بینی شده از سوی تماشاگران گیلانیان با اقبال مواجه شده بودند.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان با اشاره به اینکه امسال تمام فیلم‌های بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر در استان گیلان اکران می‌شود، گفت: در سانس دوم اکران روز پنجم نیز علاقه مندان به هنر هفتم در گیلان شاهد نمایش فیلم «ستاره بازی» هاتف علیمردانی بودند.

وی در ادامه با بیان اینکه تا کنون در مجموع پنج روز، هزار و ۲۰۰ نفر از فیلم‌های اکران شده دیدن کرده‌اند، اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش ظرفیت حداکثر پذیرش تماشاگران در سالن سینما این میزان استقبال از فیلم‌ها مطلوب بوده است.

مصباح با تأکید بر جدیت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد مرکزی جشنواره از سوی متولیان برگزاری این جشنواره در گیلان، گفت: همه تلاش ما حفظ سلامت تماشاگران حاضر در سالن سینما و برگزاری جشنواره سی و نهم با همه محدودیت‌های کرونایی در رشت است.

وی به سایر فیلم‌های پیش بینی شده برای اکران در روزهای آینده تا ۲۲ بهمن ماه در رشت اشاره کرد و افزود: «یدو» مهدی جعفری، «رمانتیسم عماد و طوبا» کاوه صباغ زاده، «منصور» سیاوش سرمدی، «خط فرضی» فرنوش صمدی، «گیج گاه» عادل تبریزی، «تی تی» آیدا پناهنده شش فیلم باقیمانده در جدول اکران‌ها است. منبع: مهر


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند