فرمول یک

برد پیت در پیست «فرمول یک» به «اوج» می‌رسد

به گزارش ردکارپت فیلم: برد پیت به‌زودی با آغاز فیلمبرداری فیلم «اوج» در رقابت‌های فرمول یک جایزه بزرگ بریتانیا جلوی دوربین می‌رود.

فیلم فرمول وان برد پیت که با همکاری لوئیس همیلتون تهیه شده به زودی فیلمبرداری خود را در رقابت‌های گرندپری بریتانیا شروع می‌کند. در همین حال شایعه شده که عنوان این فیلم «اوج» ( Apex ) خواهد بود.

۱۵۰ هزار نفر طرفداران فرمول وان که بلیت‌های امسال را خریده‌اند تنها شاهد گرندپری بریتانیا امسال نیستند، بلکه آنها در فیلم جدیدی که با حمایت لوئیس همیلتون و با بازی برد پیت و دامسون ادریس ساخته می‌شود و در همین آخر هفته فیلمبرداری آن شروع می‌شود، نقش سیاهی لشکرهای فیلم را هم خواهند داشت.

تیم سازنده قبلاً بنرهایی به سبک فرمول وان در بالای درهای ورودی مکان رقابت‌ها تعبیه کرده که شخصیت پیت، سانی هیز و هم تیمی او، جاشوا پیرس، با بازی ادریس را نشان می‌دهد. این پوسترها متعلق به برند APXGP هستند و از همینجا شایعه مربوط به نام فیلم شکل گرفته است.

بازیگران هالیوودی قرار است صحنه‌های کلیدی فیلم را در فاصله رقابت‌های فرمول وان فیلمبرداری کنند و از زیرساخت این رقابت‌های جهانی برای افزودن اصالت به فیلم بهره بگیرند.

لوئیس همیلتون چندی پیش گفته بود فیلم فرمول یک با برد پیت قادر خواهد بود تا این ورزش را در بهترین حالت خود به نمایش بگذارد.

برخلاف برخی خبرها برد پیت در رقابت واقعی گرند پری ۲۰۲۳ یک خودروی F۱ واقعی را نمی‌راند بلکه راننده یک اتومبیل F۲ تغییر خواهد بود. پیت – و شاید رانندگان بدلکار – رانندگی یک ماشین فرمول ۲ را انجام می‌دهند که کمپانی مرسدس آن را تغییر داده تا بیشتر شبیه یک ماشین مدرن رقابتی باشد. این اتومبیل در یک گاراژ اختصاصی برای تیم تولید منتظر شروع کار است.

فیلمبرداری فیلم به کارگردانی جوزف کوشینسکی، کارگردان «تاپ گان: ماوریک» پیش از این پشت درهای بسته در پیست سیلوراستون آغاز شده و چند کلیپ ویدیویی از یک ماشین سیاه از آن منتشر شده است.

تصویربرداری آخر هفته بسیار پرمخاطب‌تر خواهد بود و تماشاگران می‌توانند صحنه‌هایی را در پیستی که مجهز به مکانی اختصاصی برای تعویض لاستیک‌هاست با حضور پیت ببینند. انتظار می‌رود گروه فیلم‌برداری در مسابقات بیشتری در این فصل حضور داشته باشند.

لوئیس همیلتون که هم با شرکت تولید فیلم و هم با مشاوره در مورد فیلمنامه از این فیلم حمایت می‌کند، از اینکه آیا روی پرده هم ظاهر می‌شود یا نه پاسخ قطعی نداده و گفته ممکن است حضوری کوتاه داشته باشد.

داستان فیلم جدید پیت درباره شخصیت سانی هیز راننده کهنه‌کار فرمول یک با بازی پیت است که برای آخرین فصل در حالی که یک راننده تازه کار جوان به نام جاشوا پیرس با بازی دامسون ادریس را راهنمایی می‌کند، به رقابت‌ها بازمی‌گردد.

مشخص نیست که آیا پیت و ادریس در کنار ماشین‌ها و رانندگان رسمی مسابقات امسال با هم رقابت می‌کنند یا در یک رقابت تخیلی، اما جزییات بیشتر احتمالاً همین آخر هفته روشن می‌شود.

لوئیس همیلتون یکی از ۲۰ راننده رقابت‌های فرمول وان بریتانیا ۲۰۲۳ خواهد بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند