آنلاین

برنامه هفتمین روز “جشنواره سراسری تئاتر مقاومت” اعلام شد

به گزارش ردکارپت فیلم: برنامه‌های پخش آنلاین هفتمین روز جشنواره تئاتر «مقاومت» در بخش‌های صحنه‌ای، دانشجویی، کودک و نوجوان و مهمان به همراه کارگاه آموزشی و نشست‌های تحلیل و بررسی نمایش‌ها اعلام شد.

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر «مقاومت» هفتمین روز خود را امروز دوشنبه ۱ دی‌ماه با پخش آنلاین نمایش‌ها در بخش‌های صحنه‌ای، دانشجویی، کودک و نوجوان، مهمان و خیابانی به همراه برپایی کارگاه آموزشی و نشست‌های تحلیل و بررسی نمایش‌های شرکت‌کننده برگزار می‌کند.

در بخش صحنه‌ای، نمایش‌های «سگک» به نویسندگی کهبد تاراج و کارگردانی رضا بهرامی از تهران، «میراشکار» به نویسندگی بهناز دوستی و کارگردانی حمیدرضا هراسانی از مازندارن و نمایش «لیلیت» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا شاه‌مردی از قم از سایت تیوال پخش می‌شوند.

همچنین در بخش دانشجویی امروز، نمایش «خاطرات خانه‌ای که نیست» به نویسندگی کامران شهلایی و کارگردانی مشترک محمدجواد شریفی و پریا بابایی از دانشگاه آزاد اراک به صورت آنلاین پخش می‌شود.

در ادامه برنامه‌های هفتمین روز هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر «مقاومت» نیز نمایش‌های «خون رقصه» به نویسندگی و کارگردانی رضا صابری از مشهد و «زیپ» به نویسندگی علی دل‌پیشه و کارگردانی کیانوش ایازی از تهران در بخش مهمان پخش خواهند شد.

نمایش‌های «کوچه برزیلیا» به نویسندگی سینا شفیعی و کارگردانی محمد اسماعیل‌زاده‌ها از البرز و نمایش «اشک عروسک» به نویسندگی ندا اعتمادی‌کیا و کارگردانی مشترک هاجر جان‌نژاد و ندا اعتمادی‌کیا از آبادان هم در بخش کودک و نوجوان پخش می شوند.

علاقه‌مندان برای تماشای آثار بخش‌های صحنه‌ای، دانشجویی، مهمان و کودک و نوجوان می‌توانند از ساعت ۱۲ تا ۲۴ هر روز در روزهای برگزاری جشنواره به سایت تیوال مراجعه کنند.

بخش خیابانی این دوره از جشنواره هم اجراهای خود امروز دوشنبه ۱ دی‌ماه با پخش آنلاین نمایش‌های «او پهلوان اکبره» به نویسندگی افشین سلطانی و کارگردانی مصطفی دهشت از کرمانشاه ساعت ۱۴، نمایش «شصت‌وپنج، نود ونه» به نویسندگی و کارگردانی مسعود براهیمی از اصفهان ساعت ۱۴:۳۰، نمایش «زندگی با طعم باروت» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان ساعت ۱۵، نمایش «شوسه» به نویسندگی سیمین بهفر و کارگردانی مشترک احمد جعفری و سیمین بهفر از تهران ساعت ۱۶، نمایش «اپیدمی» به نویسندگی و کارگردانی سعید بادینی از زاهدان ساعت ۱۶:۳۰ از سایت تیوال پخش خواهند شد.

کارگاه «شیوه‌های بازیگری در تئاتر خیابانی» هم امروز با تدریس حمیدرضا افشار از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ برگزار و به صورت آنلاین پخش می‌شود.

هفتمین جلسه از نشست‌های تحلیل و بررسی نمایش‌های شرکت‌کننده در هفدهمین جشنواره تئاتر «مقاومت» نیز به‌صورت آنلاین (برخط) در روزهای برگزاری جشنواره از ساعت ۲۱ تا ۲۳ با حضور منتقدان و کارشناسان تئاتر کشور برگزار می‌شود.

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر «مقاومت» با دبیری حمید نیلی و به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح از ۲۵ آذر آغاز و تا دوم دی‌ماه ادامه دارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند