آمریکا

بچه‌ها در آمریکا روی پرده می‌رود

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم کوتاه «بچه‌ها» در سومین حضور بین‌المللی خود در جشنواره آرلینگتون در ایالت ماساچوست آمریکا روی پرده می‌رود.
فیلم کوتاه «بچه‌ها» به کارگردانی امیر دریانی و تهیه‌کنندگی نعیم بختیاری که به تازگی توانسته لوح تقدیر و جایزه بهترین پیام از ارزش‌های خانواده را از جشنواره بین‌المللی هنر مدرن و فیلم‌های معنوی اخلاقی فرسکو ایروان در کشور ارمنستان از آن خود کند، در یازدهمین جشنواره فیلم آرلینگتون در کشور آمریکا در بخش اصلی به رقابت می پردازد.

جشنواره فیلم آرلینگتون امسال از ۴ تا ۱۴ نوامبر برابر با ۱۳ تا ۲۳ آبان ۱۴۰۰ برگزار می شود. جشنواره فیلم آرلینگتون در سال۲۰۱۴ توسط کمیته آرلینگتون مارتین لوتر کینگ جایزه ی تشخیص جامعه را دریافت کرد. همچنین در سال ۲۰۱۳، جایزه هنرهای اجتماعی آلن مک کلنن و جایزه ی ستاره طلایی توسط شورای فرهنگی ماساچوست را در کارنامه خود دارد.

در فیلم «بچه‌ها» نکیسا بختیاری، باربد بختیاری و نعیم بختیاری به ایفای نقش پرداخته‌اند و دیگر عوامل فیلم عبارتند از نویسنده: امیر دریانی، مدیر فیلمبرداری و اصلاح رنگ: حنیف پرنده، مدیر صدابرداری: میثم معتمدی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: یاسمین برزگری، صداگذاری و افکت: محمدعلی درگاهی، مشاور کارگردان، مدیر امور فنی پس از تولید، تدوینگر و ساخت تریلر: پیمان شاه محمدی، منشی صحنه: شرف النسا نیرومند، طراح صحنه و لباس: مرجان خرمی، عکاس: شکیلا بختیاری، طراح گریم و اجرا: پژمان اعتمادی فر، طراح گرافیک و پوستر : لیلا نورایی، صداپیشگان: رها حاج زینعل، علی صفری، تارا وفاخواه، سرمایه‌گذاران: نعیم بختیاری و میلاد قرائتی.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند