تاریخ اکران فیلم جدید پل توماس اندرسون با بازی لئوناردو دیکاپریو

مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم جدید پل توماس اندرسون در کالیفرنیا آغاز شده است و حالا در تازه‌ترین اخبار ردکارپت فیلم، تاریخ اکران این فیلم مشخص شده است. برادران وارنر اعلام کرد که فیلم جدید پل توماس اندرسون با بازی لئوناردو دی کاپریو قرار است در تاریخ ۸ آگست ۲۰۲۵ (۱۷ مرداد ۱۴۰۴) در سالن‌های سینما و سینماهای IMAX اکران شود که برادران وارنر از این فیلم به‌عنوان یک فیلم رویدادی و بزرگ یاد کرده است که نشان می‌دهد شایعات منتشر شده ظاهرا واقعیت داشته‌اند.

بااین‌حال نام فیلم هنوز مشخص و اعلام نشده است. طبق اعلام رسمی برادران وارنر، لئوناردو دیکاپریو، شان پن، رجینا هال، تیانا تیلور، وود هریس، آلانا هایم و چیس اینفینیتی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جدید پل توماس اندرسون حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. پل توماس اندرسون وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم بدون نام را بر عهده دارد و گفته می‌شود که فیلم قرار است تجاری‌ترین فیلم پل توماس اندرسون تا به امروز باشد و اتفاقات آن در دنیای معاصر جریان دارد.

همچنین گفته می‌شود بودجه این فیلم حدود ۱۰۰ میلیون دلار خواهد بود که اتفاقات آن در کالیفرنیا جریان دارد. پل توماس اندرسون تاکنون ۱۱ بار نامزد دریافت جایزه اسکار در بخش‌های بهترین کارگردانی، بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه شده، اما تاکنون به این جایزه دست پیدا نکرده است. پل توماس اندرسون بیشتر برای کارگردانی آثاری چون فیلم Boogie Nights، فیلم Magnolia، فیلم There Will Be Blood، فیلم The Master، فیلم Inherent Vice، فیلم Phantom Thread و فیلم Licorice Pizza شناخته می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند