ماموریت غیرممکن

تام کروز تا ۸۰ سالگی به ماموریت ادامه می‌دهد

به گزارش ردکارپت فیلم:  تام کروز می‌خواهد تا ۸۰ سالگی به ساخت فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» ادامه دهد؛ درست مثل هریسون فورد که تا این سن با ایندیانا جونز ماند.

تام کروز برای اولین اکران «ماموریت: غیرممکن- حساب مرده قسمت اول» راهی سیدنی، استرالیا شد.

وی در گفتگو با «سیدنی مورنینگ هرالد» برای اکران فیلم هفتم «ماموریت غیرممکن» در استرالیا اظهار کرد که می‌خواهد به ساخت فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» ادامه دهد تا زمانی که به سن فورد برسد. وی این مصاحبه را ۵ جولای و فقط ۲ روز پس از تولد ۶۱ سالگی خود انجام داد.

وی گفت: هریسون فورد یک افسانه است. امیدوارم همچنان ادامه داشته باشد و من هم ۲۰ سال فرصت دارم تا به او برسم و تا آن زمان به ساخت فیلم‌های ماموریت غیرممکن، ادامه دهم.

هریسون فورد بازی در نقش ایندیانا جونز را در قسمت پنجم این فرنچایز یعنی «ایندیانا جونز و گردونه سرنوشت» به پایان رساند. این فیلم تنها چند هفته پیش از تولد ۸۱ سالگی این بازیگر در سینماها اکران شد. تام کروز هم امیدوار است ایفای نقش ایتن هانت در فرنچایز طولانی‌مدت «ماموریت: غیرممکن» پارامونت، همین قدر ادامه یابد.

اگرچه فورد در ۸۰ سالگی با نقش ایندیانا جونز خداحافظی کرد، اما هنوز قصد ندارد بازیگری را کنار بگذارد.

کروز گفت: من با دیدن فیلم‌ها روی پرده بزرگ، بزرگ شدم. من این تجربه را دوست دارم و داشتن آن به عنوان یک جامعه و یک صنعت، مهم است. من هنوز به سینما می‌روم.

وی افزود: می‌خواهم هم «باربی» و هم «اوپنهایمر» را ببینم. جمعه «اوپنهایمر» و سپس «باربی» را شنبه خواهم دید.

«ماموریت: غیرممکن – بخش اول مردگان» ۱۲ جولای توسط پارامونت اکران می‌شود. هم‌زمانی اکران این فیلم با ۲ فیلم مهم دیگر یعنی «باربی» و «اوپنهایمر» مدتی است مساله‌ساز شده که کدامیک مخاطبان بیشتری را جذب می‌کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند