قتل

«تاناکورا» و قصه چند قتل خانوادگی

به گزارش ردکارپت فیلم: رضا بهرامی از اجرای نمایش «تاناکورا» به عنوان نمایش تازه خود خبر داد، نمایشی که در آن چند قتل خانوادگی رخ می‌دهد.

این کارگردان تئاتر درباره اجرای این نمایش گفت: این روزها مشغول تمرین و آماده‌سازی نمایش «تاناکورا» هستیم که متن آن را کهبد تاراج نوشته است.

او با ارایه توضیحاتی درباره داستان این نمایش افزود: این نمایش قصه سه خواهر است که عاشق تعزیه هستند ولی دو برادر دارند که مانع عشق آنها به تعزیه می‌شوند و در نهایت این ماجرا با قتل و کشتار به پایان می‌رسد و سرانجام تلخی دارد.

بهرامی اضافه کرد: فعلا مراحل کسب مجوز اجرا را طی می‌کنیم و قرار است نمایش ما بعد از دریافت مجوز از سوی شورای نظارت و ارزشیابی، از نیمه دوم بهمن در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود.

به گفته او، این نمایش با بازی مجید رحمتی، الهه شه‌پرست، لبخند بدیعی، مهدی ضیاییان، حسن تدینی و یکی دو بازیگر دیگر که به این ترکیب اضافه می‌شوند، روی صحنه خواهد رفت.

رضا بهرامی خود طراحی صحنه این نمایش را انجام می‌دهد و طراحی لباس بر عهده آلما گشتاسب است. همچنین شایان کیانی با طراحی پوستر و آرش فصیح به عنوان مدیر تولید با اجرای این اثر نمایشی همکاری دارند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند