تام کروز

«تاپ گان» تام کروز دو روز زودتر به سینما می‌آید

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم سینمایی «تاپ گان: ماوریک» با نقش آفرینی تام کروز دو روز زودتر از تاریخ تعیین شده اکران می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، تام کروز با فیلم سینمایی «تاپ گان: ماوریک» با تغییر زمان اکران مواجه شده و دو روز زودتر در ۲۴ ژوئن (۴ خرداد ۹۹) به سینماها می‌آید.

کمپانی پارامونت خبر اکران این فیلم که دنباله فیلم سینمایی «تاپ گان» است را روز دوشنبه اعلام کرد.

کروز در این فیلم سینمایی نقش خود را به عنوان کاپیتان پیت ماوریک میشل دوباره ایفا خواهد کرد. در تیزری که از این فیلم سینمایی مدتی پیش منتشر شده بود، نشان داده می‌شود کروز به گروهی از خلبان‌های جوان معرفی و به آن‌ها گفته می‌شود: استاد شما یکی از بهترین خلبان‌هایی است که آموزش دیده است؛ کار‌های او افسانه‌ای هستند.

جوزف کوشینسکی، سازنده فیلم سینمایی «فراموشی»، کارگردانی این فیلم سینمایی را بر عهده دارد که دنباله‌ای بر فیلم کلاسیکی است که در سال ۱۹۸۶ منتشر شد. نویسندگی آن نیز را پیتر کریگ، جاستین مارکز و اریک وارن بر عهده داشته اند. جوزف بروکهایمر که فیلم نخست را تهیه کرده بود، به همراه تام کروز تهیه کنندگان فیلم «تاپ گان: ماوریک» هستند.

وال کیلمر در این فیلم سینمایی نقش خود را مجدداً بازی خواهد کرد. جان هام، اد هریس، لوئیس پولمن، چارلز پارنل، بشیر صلاح الدین دنی رامیرز و مونیکا باربارو بازیگران دیگر این فیلم سینمایی هستند.

قسمت نخست این فیلم سینمایی یک موفقیت عظیم را پشت سر گذاشت و با بودجه‌ای ۱۵ میلیون دلاری، بیش از ۳۵۰ میلیون دلار فروخت. در ابتدا قرار بود کمپانی پارامونت این فیلم را در تابستان ۲۰۱۹ منتشر کند، اما یک سال زمان آن را به عقب انداخت تا زمان کافی را به سازندگان برای خلق سکانس‌های منطقی و بهتر بدهد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند