حامد بهداد، حسن معجونی با انتخاب‌های ناموفق در نمایش خانگی

به گزارش ردکارپت فیلم: بعضی از چهره‌ها با گزیده‌کاری یا انتخاب‌های خوب، همواره در اوج ماندند و بعضی از آن‌ها با انتخاب‌های موفق و ناموفق خود، مسیر پراُفت و خیزی را طی کردند. حامد بهداد، حسن معجونی، مهدی سلطانی و محمدرضا فروتن چهار چهره خوش‌سابقه‌ای هستند که این روزها با یکی از انتخاب‌های ناموفق خود در نمایش خانگی دیده می‌شوند.

حامد بهداد

حامد بهداد پس از تجربه بازی در چند سریال تلویزیونی، نیمه دهه ۹۰ با سریال کمدی «دندون طلا» ساخته داوود میرباقری وارد نمایش خانگی شد، اما این مجموعه دستاورد خاصی برایش نداشت. او چهار سال بعد یعنی سال ۹۸ با مجموعه عاشقانه «دل» به نمایش خانگی آمد و با این سریال شکست خورد. کیفیت سریال و بازی‌ها به شدت مورد انتقاد بود، بنابراین به یکی از آثار ناموفق نمایش خانگی تبدیل شد. حامد بهداد پس از این شکست، با سریال پربیننده «می‌خواهم زنده بمانم» بازگشت موفقی به نمایش خانگی داشت و یکی از بهترین بازی‌هایش را در این مجموعه به نمایش گذاشت، اما موفقیت بهداد با سریال‌های جدیدش ادامه‌دار نشد و او به تازگی با دو مجموعه «سرگیجه» و «قهوه ترک» در نمایش خانگی دیده شد. سریال معمایی و پلیسی «سرگیجه» مورد استقبال مخاطبان قرار نگرفت و «قهوه ترک» نیز توقعات را برآورده نکرده است. ریتم کُند روایت داستان و اتفاقات غیرمنطقی از نقطه ضعف‌های این مجموعه است. حامد بهداد به تازگی وارد قصه سریال شده و فعلا نکته ویژه‌ای در بازی‌اش دیده نمی‌شود.

مهدی سلطانی

مهدی سلطانی نیمه دهه ۹۰، با سریال «شهرزاد» ورود پرسروصدا و موفقی به نمایش خانگی داشت، اما سریال «خواب‌زده» جزو انتخاب‌های ناموفق این بازیگر باسابقه بود. این مجموعه ماورایی به کارگردانی سیروس مقدم با استقبال مخاطبان مواجه نشد و انتشار آن از نیمه راه متوقف شد، «خواب‌زده» در نهایت ناکامی نصیب سلطانی کرد. این بازیگر سپس با مجموعه «آقازاده» مورد توجه قرار گرفت و بازی بسیار خوبی در آن داشت. سلطانی این روزها با مجموعه «آمستردام» در نمایش خانگی دیده می‌شود، اما این سریال جزو آثار موفق کارنامه این بازیگر نیست. سلطانی در ساخته مسعود قراگزلو بازی خوبی دارد، اما فضای سریال مشابه آثار مافیایی و گانگستری خارجی است و این فضا به صورت قابل باور به نمایش درنیامده است. تا به حال ۹ قسمت از «آمستردام» منتشر شده، اما این مجموعه موفق نشده با استقبال فراوان مخاطبان مواجه شود. غیر از شهرام حقیقت‌دوست و مجتبی پیرزاده، دیگر بازیگران سریال عملکرد راضی‌کننده‌ای ندارند. شانس بعدی مهدی سلطانی سریال «پدر گواردیولا» ساخته سعید نعمت‌ا… است. اگر این مجموعه یا بازی سلطانی مورد استقبال قرار بگیرد، این بازیگر می‌تواند دوباره به روزهای اوج خود در نمایش خانگی بازگردد.

محمدرضا فروتن

یکی از ستاره‌های محبوب سینما در دهه ۷۰ بود و روزهای خوب او در سینما تا اواخر دهه ۸۰ نیز ادامه داشت، اما به تدریج در دهه ۹۰، با انتخاب‌هایی که داشت از دوران اوج خود فاصله گرفت. محمدرضا فروتن همزمان در نمایش خانگی نیز نتوانست با سریال خوب و پربیننده‌ای تحسین مخاطبان را برانگیزد. سریال «مانکن» قصه عامه‌پسندی داشت و دیده شد، اما ایرادهای سریال و بازی ضعیف فروتن اجازه نداد این مجموعه ورود موفق به نمایش خانگی را برای او رقم بزند. سریال ناتمام و ناکام «جزیره» نیز شکست دیگری را نصیب او کرد. غیبت او به عنوان یکی از بازیگران اصلی در قسمت‌های پایانی این سریال، باعث شد گمانه‌زنی‌هایی درباره کناره‌گیری فروتن از ادامه حضور در «جزیره» مطرح شود. این ستاره قدیمی سینما، از دوشنبه‌شب با سومین سریال نمایش خانگی‌اش «عقرب عاشق» به نمایش خانگی آمد. برای تحلیل بهتر سریال باید بیشتر صبر کرد، اما این مجموعه فعلا در قدم اول نتوانست شروع چندان خوبی داشته باشد. فروتن در این سریال که قصه‌ای تخیلی دارد نقش یک موجود فضایی را بازی کرده که سال‌هاست روی کره زمین زندگی می‌کند. قسمت اول سریال، فضایی تصنعی داشت و بعضی اتفاقات آن مانند واکنش «آبان» و دوستانش به رفتارهای «بهداد» (آرمان درویش) به عنوان موجودی عجیب و شبه‌انسان قابل باور نبود. فعلا با توجه به شروع «عقرب عاشق» بعید است این مجموعه بتواند موفقیت عجیبی را برای فروتن رقم بزند.

حسن معجونی

رقابت بازیگران خوب برای انتخاب بد! / 4 بازیگر مهمی که با سریال جدید خود حضور موفقی در نمایش خانگی ندارندحسن معجونی بازیگر باسابقه‌ای است و سال‌ها در عرصه تئاتر فعالیت کرده و به پشتوانه تجربه‌هایش بازی‌های خوبی از خودش به یادگار گذاشته و البته توقع مخاطب را بالا برده است. این بازیگر که اکنون با مجموعه کمدی «نیوکمپ» در نمایش خانگی حضور دارد، پیشتر با سریال «راز بقا» و «رهایم کن» در این رسانه دیده شده بود. او در «راز بقا» موفق شد شمایل یک شخصیت نالایق را که به واسطه دیگران می‌خواهد صاحب پُست و مقام شود، به خوبی به نمایش بگذارد و کاراکتر بامزه‌ای خلق کند. معجونی در سریال پربیننده «رهایم کن» نیز بازی تحسین‌برانگیز و تاثیرگذاری داشت، اما همزمان با این مجموعه با «نیوکمپ» دیده شد. این سریال کمدی مانند «سیاه‌چاله» نتوانست رضایت مخاطبان را جلب کند و جزو انتخاب‌های ناموفق کارنامه معجونی در نمایش خانگی است. هرچند این هنرمند حضور شیرینی در «نیوکمپ» دارد، این مجموعه اتفاقی را که باید رقم نزده و جزو کمدی‌های ضعیف نمایش خانگی است. چند روز قبل روزنامه هفت صبح، از کاهش قسمت‌های سریال به ۱۰ قسمت به دلیل نارضایتی پلتفرم از این مجموعه خبر داده بود. اکنون سریال «دفتر یادداشت» کیارش اسدی‌زاده که این روزها جلوی دوربین است، شانس مهمی برای او محسوب می‎شود. معجونی در سریال «آهوی من مارال» هم نقش پرچالش ناصرالدین شاه را تجربه کرد، اما از بخت بد او تولید این مجموعه پرحاشیه به سرانجام نرسید و به تعبیر او تنها عایدی‌اش از این سریال عکس خود با گریم ناصرالدین‌شاه بود که نقش یک قوری شد!

خراسان


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند