کیهان

حمله کیهان به داریوش مهرجویی

به گزارش ردکارپت فیلم: کیهان نوشت: تهیه‌کننده «لامینور» که سابقه‌ای طولانی در ژورنالیسم زرد دارد، این بار نیز به خاطر ســطح پایین و ضعف مفرط فیلمش می‌داند که در اکران شکست خواهد خورد، پس با جار و جنجال در پی تبلیغ و بالا بردن فروش فیلم خود است.

جنجال برای یک فیلم ضعیف به سبک ژورنالیسم زرد؛ سازندگان یک فیلم برای جلب توجه و فضاسازی تبلیغاتی در جهت بیشتر دیده شدن، جار و جنجال بیهوده به پا کرده‌اند!

بعد از انتشــار ویدئویی توســط داریوش مهرجویی در اعتراض به آن‌چه توقیف فیلم خوانده است، سازمان سینمایی اعلام کرد که این فیلم نه توقیف است و نه مانعی برای اکران دارد. حبیب ایل‌بیگی، معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: «برای اکــران نــوروزی ٢١ فیلم متقاضی بودند که از میان آن‌ها می‌بایســت ٧ فیلم انتخاب می‌شــد، شورای صنفی نمایش و سازمان سینمایی در این انتخاب‌ها جوانب مختلفی از جمله حضور در جشــنواره فیلم فجر، تنوع ژانر و مخاطب را مدنظر قرار می‌دهند، «لامینور» هم مانند ١۴ فیلم دیگری که در بسته اکران نوروز قرار نگرفته است، امکان اکران در مقاطع زمانی دیگر را دارد.»

او تأکید کرد: «درخصوص فیلم «لامینور» هم بارها به تهیه‌کننده فیلم گفته‌ایم که فیلم مشــکلی برای پروانه نمایش ندارد و مسیر اکران آن باز است؛ دلیل این هیاهو و حواشی را نمی‌فهمیم. فیلم فقط در جدول اکران نوروز نیست.»

اما برخــلاف گفته حبیب ایل‌بیگی ، دلیل حاشیه‌ســازی پیرامون فیلم «لامینور» کاملا روشن اســت؛ تهیه‌کننده این فیلم که سابقه‌ای طولانی در ژورنالیسم زرد دارد، این بار نیز به خاطر ســطح پایین و ضعف مفرط فیلمش می‌داند که استقبال چندانی در پی نخواهد داشت و در اکران شکست خواهد خورد، پس باز هم به روش‌های ژورنالیسم زرد رو آورده و با جار و جنجال در پی تبلیغ و بالا بردن فروش فیلم خودش است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند