جشنواره

«دختر کوچولو» در مولوی

به گزارش ردکارپت فیلم: دومین روز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک میزبان اجرای ۱۰ اثر نمایشی در بخش‌های مختلف است.

روز جمعه ۹ تیر و در دومین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک که با دبیری هادی حجازی‌فر از روز پنجشنبه ۸ تیر آغاز شده است، ۱۰ اثر در بخش‌های مختلف بین‌الملل، بزرگسال، فراگیر، کودک و نوجوان، مهمان و فضای باز اجرا می‌شود.

در این روز و در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ و با مدت زمان ۵۰ دقیقه، نمایش «نیکو نیکلادزه» به نویسنده و کارگردانی النا ماتسخوناشویلی از گرجستان اجرا می‌شود.

در سالن سایه مجموعه نیز نمایش «مَثلِث» به نویسندگی مشترک قیس یساقی، محمدجواد مهدیان و فؤاد زیدانلویی و کارگردانی قیس یساقی از مشهد با مدت زمان ۳۵ دقیقه و در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰ روی صحنه می‌رود.

همچنین کارگاه نمایش تئاتر شهر میزبان نمایش «قطعه گمشده» نوشته وحید کیارسی و کارگردانی گلناز اکبری از کرمانشاه با مدت زمان ۲۰ دقیقه است. این اثر در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰ اجرا می‌شود.

در سالن اصلی مجموعه نیز همچون روز اول جشنواره، نمایش «گربه نره و روباه مکار» نوشته و کارگردانی اوشان محمودی از تهران با مدت زمان ۷۵ دقیقه و در ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می‌رود.

«دختر کوچولو» به نویسندگی و کارگردانی طیبه آنجدان از تهران با مدت زمان ۳۲ دقیقه است اثری است که در دومین روز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹، در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی اجرا می‌شود.

تالار هنر نیز در این روز همچون اولین روز جشنواره، پذیرای نمایش «جزیره گنج» نوشته رابرت لوئیس استیونسون و کارگردانی فابیو ساپربی از بزریل با مدت زمان ۵۰ دقیقه است که در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ به صحنه می‌رود.

روز جمعه ۹ تیر و در بخش فضای باز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک هم نمایش‌های «ربات‌های غول‌پیکر» به نویسندگی و کارگردانی حامد زارعان از تهران با مدت زمان ۳۰ دقیقه در ساعت ۱۹، «بوسلمه، غول دریاها» به نویسندگی شراره طیار و کارگردانی فاطمه بحرینی از آبادان با مدت زمان ۱۵ دقیقه در ساعت ۱۹:۳۰، «شیلو» به نویسندگی و کارگردانی فرامرز غلامیان از شاهین شهر با مدت زمان ۳۰ دقیقه در ساعت ۲۰ و «آذربایجان آیین لری» به نویسندگی و کارگردانی اکبر زابح از مرند با مدت زمان ۲۵ دقیقه در ساعت ۲۰:۳۰، در فضای باز مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شوند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند