یلدا جبلی

سرنوشت اکران «جمشیدیه» چه شد؟

به گزارش ردکارپت فیلم: سرنوشت اکران عمومی یا آنلاین دومین فیلم بلند سینمایی یلدا جبلی «جمشیدیه» مشخص نیست.

محمد صادق آذین تهیه کننده سینما، درباره آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «جمشیدیه» اظهار کرد: قرار بود این فیلم در اردیبهشت ۹۹ اکران شود که به علت شیوع ویروس کرونا و تعطیل بودن سینما‌ها منتفی شد.

او درباره اکران آنلاین این فیلم بیان کرد: در یک برهه‌ای به اکران آنلاین این فیلم فکر کردیم، اما هنوز از این اتفاق هم خبری نیست.

آذین ادامه داد: البته باید بگویم به دلیل کسالتی که دارم، اختیارات اکران را به یلدا جبلی و فردین خلعتبری واگذار کردم و آن ها تصمیم نهایی را درباره اکران این فیلم خواهند گرفت.

«جمشیدیه» دومین فیلم بلند سینمایی یلدا جبلی در فضایی متفاوت و دارای سبکی جدید نسبت به فیلم «داره صبح میشه» است که نگاهی به یکی از معضلات چالش برانگیز جامعه دارد.

سارا بهرامی، حامد کمیلی، پانته آ پناهی‌ها، سعید چنگیزیان، ستاره پسیانی، ندا جبرائیلی، شادی کرم رودی، محمد ولی زادگان، کاوه کاتب، حمیرا نونهالی، لیلی فرهادپور، غلامرضا کیایی نژاد، حسین دالمن با حضور کیومرث پوراحمد، بهرام عظیمی و بهرنگ تنکابنی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

عوامل فیلم عبارتند از:

کارگردان و تدوینگر: یلدا جبلی، فیلمبردار: معین مطلبی، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، موسیقی: فردین خلعتبری، صداگذار: آرش قاسمی، گریم: عظیم فراین، مدیر تولید: آرش جبلی، عکاس: حبیب مجیدی، تهیه کنندگان: محمدصادق آذین و فردین خلعتبری.

«جمشیدیه» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند