تئاتر

قصه «تن تن و راز قصر مونداس» را دنبال کنید

به گزارش ردکارپت فیلم: دیدن فیلم-تئاتر «تن تن و راز قصر مونداس» می‌تواند گزینه مناسبی برای تماشا در ایام تعطیلات نوروز باشد.

با توجه به تعطیلی تماشاخانه‌ها و مراکز هنری به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در ایام تعطیلات نوروزی و لزوم در منزل ماندن اکثر مردم به علاقه‌مندان تئاتر و هنرهای نمایشی برای پر کردن اوقات فراغتشان دیدن فیلم-تئاترهای مختلف پیشنهاد می شود که در همین راستا دیدن فیلم-تئاتر «تن تن و راز قصر مونداس» به کارگردانی آروند دشت‌آرای پیشنهاد می‌شود.

مجموعه داستان‌های «تن تن» یادآور خاطرات خوشی از کودکی و نوجوانی نسلی است که این روزها ممکن است خودشان به پدر و مادرهایی تبدیل شده باشند و خواندن این داستان‌های مصور را به فرزندانشان پیشنهاد می‌دهند.

دیدن تن تن روی صحنه تئاتر نیز برای ما ایرانی‌ها آن هم توسط یک کارگردان جوان و با استعداد ایرانی جالب توجه است چون شکل‌گیری کاراکترهای جذابی مثل تن تن، میلو، کاپیتان هادوک، بیانکا کاستافیوره و… روی صحنه تئاتر برای افراد خاطره‌انگیز هستند از این رو دیدن نسخه ویدئویی این نمایش می‌تواند برای روزهای تعطیل پیشنهاد جذابی باشد.

نمایش «تن تن و راز قصر مونداس» سال ۹۱ در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفت.

این اثر نمایشی که توسط محمد چرمشیر بر اساس داستان مصور مشهور بلژیکی «تن تن» برای اولین بار به صورت اجرای صحنه ای در خاورمیانه روی صحنه رفت در اجرا از عناصر جدید و ویژه ای برای اجرایی کردن این داستان مصور بهره گرفته بود.

حسن معجونی، سعید چنگیزیان، محسن حسینی، طناز طباطبایی، سحر دولتشاهی، شبنم فرشادجو، الهام کردا، کاظم سیاحی، اشکان صادقی، اشکان جنابی، مهدی بجستانی، حمید فلاحی، داریوش فایزی، هومن کیایی، امیرحسین طاهری، آرزو عالی، امیر رجبی، شهریار فرد، امین موحدی‌پور و شقایق کفیلی در این نمایش به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم-تئاترها این روزها در اکثر شهر کتاب‌ها، فروشگاه‌های فروش فیلم‌های شبکه نمایش خانگی و بعضی کتاب‌فروشی‌های معتبر قابل خرید هستند همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با خرید اینترنتی و تماشا در وی او دی های مختلف این محصولات را با هزینه مناسب‌تری تماشا کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند