اروپا

«لایه‌های دروغ» برنده جوایز فیلم اروپا و کارگردانی لندن شد

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم سینمایی «لایه‌های دروغ» به کارگردانی مشترک مارک هوبسون و رامین سهراب برنده جوایز فیلم اروپا و کارگردانی لندن شد.

  لایه‌های دروغ محصول کشور فنلاند موفق شد دو جایزه هفتمین دوره جوایز فیلم اروپا و بهترین کارگردانی اکشن جوایز کارگردان لندن را از آن خود کند.

رامین سهراب موفق شد جایزه بهترین کارگردانی اکشن لندن برای فیلم لایه‌های دروغ را به دست آورد.

لایه‌های دروغ نخستین فیلم اکشن مشترک ایران و فنلاند محصول سال ۱۴۰۰ است.

این فیلم به کارگردانی رامین سهراب و نویسندگی رامین سهراب و امیرحسین ماکویی محصول کمپانی فنلاندی Sonram Productions با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی است.

این فیلم به زندگی آتش نشانی می‌پردازد که در یک سانحه زندگی فردی را نجات می دهد و سپس اتفاقاتی برای او رخ می‌دهد.

در این فیلم، رامین سهراب، جسیکا ولف، نادر فلاح ، کامران تفتی، ارسلان قاسمی، ونوس کانلی، آرمان درویش، مجید سعیدی، میلاد میرزایی، فرشاد اسدالله پور و پپه کارای ایفای نقش می‌کنند.

جوایز فیلم اروپا هرساله توسط آکادمی فیلم اروپا از سال ۱۹۸۸ برگزار می‌شود، مجموعه جوایزی را به برترین دستاوردهای سینمایی اروپا در بیش از ۱۰ بخش اهدا می‌کند. این جوایز که مهمترین جایزه آن، بهترین فیلم سال است، مختص سینمای اروپا و کارگردانان، تهیه‌کنندگان و بازیگران اروپایی است.

جوایز کارگردان لندن نیز یک جشنواره فیلم با نمایش زنده در لندن است. ماموریت و هدف این رویداد کشف و ترویج کارگردانان با استعداد از سراسر جهان و ارائه آنها به عموم و توزیع کنندگان است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند