مدل

متولدین ۳۰ نوامبر سینما ، تئاتر و موسیقی؛ کریسی تیگن

به گزارش ردکارپت فیلم: کریستین «کریسی» دایان تیگِن استیونس (به انگلیسی: Christine Diane Teigen Stephens) (زاده ۳۰ نوامبر ۱۹۸۵)، یک مدل آمریکایی است. پدر وی آمریکایی و مادرش تایلندی است . وی اولین بار در سال ۲۰۱۰ برای نسخه سالانه مایوهای زنانه مجله اسپورتس ایلوستریتد در کنار نینا اگدل و لیلی آلدریج مدلینگ انجام داد و در سال ۲۰۱۴ روی جلد این مجله رفت. وی در حال حاضر در کنار ال ال کول جی، یکی از مجریان برنامه مسابقه لب خوانی است که از شبکه اسپایک پخش می‌شود.
کریسی تیگن
تیگن در نخستین نمایش فیلم وقتی حامله هستی باید منتظر چه چیزی باشی سال ۲۰۱۲
نام در زمان تولد کریستین دایان تیگن استیونس
زادهٔ ۳۰ نوامبر ۱۹۸۵ ‏(۳۶ سال)
دلتا، یوتا، ایالات متحده
پیشه
  • مدل
  • شخصیت تلویزیونی
  • نویسنده
سال‌های فعالیت ۲۰۰۶ – تا کنون
همسر(ها) جان لجند (۲۰۱۳ تا کنون)
فرزندان ۲
اطلاعات مدلینگ
قد ۱٫۷۴ متر (۵ فوت ۹ اینچ)
اندازه‌ها ۸۹-۶۴-۸۹ (۳۵-۲۵-۳۵)
بنگاه آی‌ام‌جی مادلز

تیگن در ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۳ با جان لجند ازدواج کرد و مراسم عروسی آن‌ها در کومو ایتالیا برگزار شد. این زوج در دسامبر ۲۰۱۱ بعد از ۴ سال دوستی، نامزد شدند. لجند و تیگن روی صحنه فیلمبرداری برای موزیک ویدئوی «استریو» که یکی از آهنگ‌های لجند در سال ۲۰۰۷ بود با هم آشنا شدند. ترانهٔ «تمام من» لجند، برای تیگن نوشته شده است.و در مراسم ازدواج آنها به اجرا درآمد و در ساخت ویدئو کلیپ رسمی آن هم در صحنه آخر قسمت کوتاهی از مراسم ازدواج آنها اضافه شده است.

این زوج رابطه ی بسیار عاشقانه و شفاف دارند.

همچنین آنها دارای دو فرزند دختر و پسر می‌باشند که به ترتیب لونا متولد آوریل ۲۰۱۶ و مایلز متولد مه ۲۰۱۸ هستند که هر دو به روش آی‌وی‌اف متولد شده‌اند. این زوج در تاریخ ۱۳ اگوست ۲۰۲۰ معادل ۲۳ مرداد ۹۹ اعلام کردند که در انتظار تولد فرزند سوم خود هستند.

کریسی به صورت کاملاً شفاف از موضوع افسردگی بعد از زایمان خود و لزوم آگاهی از آن صحبت کرده است علاوه بر این وی چندین بار با پست کردن عکسهایی از مشکلاتی که در ظاهر خود دارد مثل ترکهای روی ران یا شکمش یا حتی جای جوش یا اسکارهایی که با خود دارد قصد نشان دادن این موضوع را دارد که حتی یک مدل هم می‌تواند نواقصی داشته باشد و نباید همیشه آنها را با گریم تصور کرد و ضمناً نباید انتظار ظاهری کاملاً ایده‌آل را داشت و دختران و زنان جوان را تشویق کرده است که خود را همانگونه که هستند بپذیرند و دوست بدارند.

ضمناً وی آشپزی ماهر است و چندین کتاب و حتی برنامه تلویزیونی و سایت جهت آموزش آشپزی دارد و اکثر اوقات آشپزی‌های خانه را خودش انجام می‌دهد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند