مستند

نمایش «فرزندان شب» در «آمریکن داکس»

به گزارش ردکارپت فیلم: مستند «فرزندان شب» ساخته‌ی بهروز نورانی‌پور به بخش مسابقه‌ی جشنواره آمریکن داکس «AmDocs» راه یافت.

دهمین دوره جشنواره فیلم‌های مستند، انیمیشن و صندوق فیلم آمریکن داکس (AmDocs) از ۲۶ مارس تا ۴ آوریل (۶ تا ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد و مستند بلند «فرزندان شب» به کارگردنی «بهروز نورانی‌پور» در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته می‌شود.

این فیلم محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی بوده و پخش بین‌المللی آن برعهده شرکت تصویر گستر الهه پارسی (الی ایمیج) به مدیریت الهه نوبخت است.

«فرزندان شب» در اولین اکران جهانی خود به بخش مسابقه مستند بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان کره‌جنوبی راه یافته بود و سپس در بخش رسمی پنجاهمین دوره جشنواره جیفونی ایتالیا که از بزرگ‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم و رویداد سینمایی کودکان و نوجوانان جهان است، به نمایش گذاشته شد.

این فیلم در اولین نمایش ملی خود نیز آذرماه ۹۸ در بخش مسابقه سیزدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت روی پرده رفته بود و جایزه بهترین کارگردانی مستند بلند از شانزدهمین جشنواره مقاومت را نیز بدست آورده بود.

گفتنی است: فرزندان شب، زندگی کودکان سرباز در جنگ‌ها را روایت می‌کند.

عوامل تولید این مستند سینمایی به این شرح هستند: پژوهشگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: بهروز نورانی‌پور، فیلمبردار: فردین باتمانی، صدابردار: فرهاد عسگری، تدوینگر: لقمان سخنور، صداگذار: مسلم رضوی، گوینده: اقدس بهزادی‌پور، آهنگساز: مسعود سخاوت‌دوست، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، با مشارکت شبکه جهانی سحر، پخش بین‌المللی: شرکت تصویر گستر الهه پارسی (الی ایمیج) به مدیریت الهه نوبخت


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند