بولتن مجازی

نهمین شماره «فجرنامه» بولتن مجازی جشنواره فجر۳۹ منتشر شد

به گزارش ردکارپت فیلم: نهمین شماره از «فجرنامه» بولتن مجازی سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر شامل گفت‌و‌گوی سازندگان آثار حاضردر جشنواره، دبیر سابق این رویداد، یادداشت‌ها و اخبار و گزارش‌های تصویری منتشر شد.

«بهزاد عشقی» نویسنده و منتقد سینما سرمقاله این شماره از بولتن را با موضوع چگونگی بقای سینما در دنیای کرونایی نوشته و بر اهمیت تماشای فیلم در سالن سینما تاکید کرده است.
بخش پرونده فیلم‌های این شماره از بولتن دربرندارنده مصاحبه سازندگان دو فیلم «زالاوا» و «مصلحت» است.

ارسلان امیری کارگردان و نوید پورفرج بازیگر «زالاوا» درباره نخستین تجربه فیلمسازی امیری سخن گفته‌اند و بعد از یادداشت محمدرضا شفاه تهیه‌کننده «مصلحت» درباره این فیلم، حسین دارابی کارگردان آن درباره ساخت فیلم اول خود صحبت کرده است.

در بخش گزارش، موضوع حضور نهادها و سازمان‌ها در جشنواره فیلم فجر و به طور مشخص دو نهاد حوزه هنری و سازمان اوج مورد توجه قرار گرفته است. اینفوگرافیک درباره موفقیت‌های محصولات و سازندگان آثار این دو نهاد به همراه گزارشی با همین موضوع از جمله مطالب این بخش است و همچنین یادداشت رضا صائمی به برخی فیلم‌های جشنواره امسال می‌پردازد که هرکدام محصول نهادهایی هستند.
در بخش ویژه جشنواره در آینه قرن مجید شاه‌حسینی دبیر دوره‌های بیست و ششم و بیست و هفتم جشنواره فیلم فجر از جزئیات برگزاری این رویداد سینمایی به صورت مفصل گفته است.
نهمین شماره بولتن مجازی جشنواره که همزمان با چهارمین روز برپایی این رویداد منتشر شده دربردارنده گزارش تصویری، اخبار، گزارش نشست‌های خبری و گزارش خبری است.

«فجرنامه» سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به سردبیری سمیه علیپور در کانال و سایت جشنواره انتشار می‌یابد.
برای دانلود نهمین شماره بولتن مجازی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند