خانه سینما

نکوداشت کارگردان جوان با اکران فیلم «عروسک»

به گزارش ردکارپت فیلم: انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران برای اولین بار «عروسک» آخرین فیلم اصغر یوسفی‌نژاد را در خانه سینما به نمایش می‌گذارد.

انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران ضمن برگزاری مراسم نکوداشت زنده‌یاد اصغر یوسفی نژاد منتقد و کارگردان سینما، برای اولین بار «عروسک» آخرین فیلم این کارگردان را در خانه سینما به نمایش می‌گذارد.

فیلم «عروسک» آخرین ساخته زنده‌یاد اصغر یوسفی نژاد ۲ سال قبل متقاضی شرکت در جشنواره چهلم فیلم فجر بود که هیات انتخاب آن را رد کرد، در حالی که برخی اعضای هیات انتخاب از فیلم تعریف می‌کردند.

فیلم «عروسک» (قولچاق) داستانی درام و اجتماعی دارد. نویسنده و کارگردان این فیلم اصغر یوسفی نژاد است و ماجرای این فیلم در تبریز اتفاق می‌افتد. تهیه‌کننده فیلم جلیل صحت از اعضای انجمن منتقدان سینمای ایران است.

در این مراسم، عوامل فیلم «عروسک» و خانواده مرحوم یوسفی نژاد درباره او صحبت خواهند کرد و سپس فیلم «عروسک» برای اولین بار به نمایش در می‌آید.

این مراسم در روز سه‌شنبه ششم تیر ماه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن سیف الله داد خانه سینما برگزار خواهد شد. شرکت در این برنامه فقط برای اعضای انجمن میسر است


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند