تئاتر

«هِل پوک» و «بَک تو بِلَک» در صف اجرا

به گزارش ردکارپت فیلم: نویسنده و کارگردان تئاتر با نمایش «هِل پوک» که برگرفته از موضوعی اجتماعی است، به صحنه می‌آید. نمایش «بک تو بلک» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی سجاد افشاریان از اواخر مردادماه سال ۱۴۰۲ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت.

محمدرضا عطایی‌فر، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر با جدیدترین اثر نمایشی خود به‌نام «هِل پوک» مردادماه ۱۴۰۲ به صحنه تئاتر بازمی‌گردد.

عطایی‌فر پیش‌ازاین کارگردانی نمایش‌های مرگ گرم، پاستیل زرد، سایه سکوت، غربت، پلاک۱۳، هفت‌پرده، سکوتی با سه‌نقطه، بانوی‌سرخ و… را در سال‌های اخیر بر عهده داشته است.

آخرین اثر او، کارگردانی کنسرت نمایش «مرگ گرم» در مجموعه تئاتر شهر است که باوجود همه‌گیری ویروس کرونا مورد استقبال مخاطبان زیادی قرار گرفت. «هِل پوک» تازه‌ترین تجربه عطایی‌فر، دارای سه اپیزود است که هرکدام از اپیزودها به موضوعی اجتماعی و برگرفته از واقعیت در جامعه ایران و حتی جهان می‌پردازد.

این نمایش مردادماه سال جاری روی صحنه خواهد رفت؛ اسامی بازیگران، عوامل اجرایی و اخبار تکمیلی از این اثر به‌زودی اعلام می‌شود.

«بَک تو بِلَک» سجاد افشاریان به تالار اصلی تئاتر شهر رسید

نمایش «بک تو بلک» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی سجاد افشاریان از اواخر مردادماه سال ۱۴۰۲ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت.

سجاد افشاریان نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر از اواخر مردادماه سال ۱۴۰۲ نمایش «بک تو بلک» را در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه خواهد برد.

سجاد افشاریان درباره این نمایش توضیح داده است: «این نمایش به لحاظ ساختار و فرم اجرا با همه کارهای گذشته‌ام فرق دارد و به‌رغم اینکه برای شما یک قصه جذاب را تعریف می‌کند، صاحب داستان و روایتی ثابت است که مدام تخیل مخاطب را به کار می‌گیرد.»

در این نمایش که یکی از آثار نمایشی پرمخاطب تئاتر ایران در سال‌های اخیر بوده، سجاد افشاریان، نیکو بستانی و مهدی زندیه به‌عنوان بازیگر حضور دارند.

نرگس جاجرمی (آهنگساز)، سجاد افشاریان (طراح صحنه و لباس)، مسعود رنجبرشیرازی (طراح نور و صدابردار)، محمدحسین غفاری (طراح و اجرای صدا)، امیر صداقتی (طراح گرافیک)، پرهام خاکزاد (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، محمد رحمانیان ثابت (دستیار دوم کارگردان)، وحید کامل (مدیر اجرایی)، مجتبی فرزانه (مجری طرح)، آرین امیرخان (تبلیغات فضای مجازی)، امیرقالیچی (روابط عمومی)، مهرنوش لک (عکاس)، امیرحسین میرزایی (عکاس و فیلم‌بردار پشت‌صحنه)، فرهاد توکلی و بابک صف‌شکن (ساخت آنونس)، کیومرث مرزبان و پگاه رسایی (مشاوران متن)، هدیه کازرونی (ضبط صداهای مستند) گروه اجرایی این نمایش را تشکیل می‌دهند.

نمایش «بک تو بلک» که پیش‌فروش بلیت آن طی روزهای آینده آغاز می‌شود، از اواخر مردادماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۹ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند