فیلم

پوستر لایه های دروغ رونمایی شد

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم لایه های دروغ به کارگردانی رامین سهراب محصول مشترک کشور ایران و فلاند است. این فیلم در ژانر اکشن ساخته شده و رامین سهراب در آن بازی کرده است.

خلاصه فیلم:

سام آتشنشان دواطلب جوانی است که برای رهایی خود از کابوسی سی ساله در تلاش است به مردم گرفتار در حوادث مختلف کمک کند. او به فنلاند می‌رود اما در بازگشت به اتفاق همسرش، دچار مشکلاتی می‌شود.

کارگردان:

رامین سهراب

بازیگران:

رامین سهراب ، Jessica Wolff،  نادر فلاح، کامران تفتی، مجید سعیدی، ارسلان قاسمی، ونوس کانلی، آرمان درویش، میلاد میرزایی،  فرشاد اسدالله‌پور

سایر عوامل:

تهیه کننده جانشین و مجری طرح: محسن صرافی

مدیر فیلمبرداری: مارک هابسن

طراح نور: آنتون یوکی کاناس

صدابردار: بابک اردلان

طراح گریم: حسین صالحیان

مدیر تدارکات: مهدی عباسی پور

طراح صحنه: مهسا جلیل پور و شیوا اکبری

طراح لباس: تینا سهیلی

برنامه ریز: افشین رضایی

فیلمبرددار: ابراهیم اشرفی

کارگردان:

رامین سهراب کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار رامین سهراب می‌توان به کارگردانی فیلم ویولون اشاره کرد.

رامین سهراب در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم رامین سهراب در این سال، فعالیت در فیلم ویولون به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

رامین سهراب علاوه‌بر کارگردان به‌عنوان بازیگر و نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است.

تهیه کننده:

محسن صرافی متولد ۱۳۶۰ در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما است. برنده تندیس یاس زرین برای بهترین آنونس از سومین جشنواره بین المللی یاس در سال ۹۴ از جمله افتخارات وی است.

او در آثاری همچون «لایه‌های دروغ»، «آنچه مردان درباره زنان نمی دانند» به عنوان «تهیه‌کننده»، «مدیر تولید» حضور داشته است.

 

گردآوری و تدوین: کورش کبیری


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند